رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مقانلو: ریسک استفاده از نوجوانان را به جان می‌خرم/ برای تمام کارهایم دلیل دارم

8:45 - 24 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۴۳۵۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: کیفیت بازی ما را در پیکارهای جهانی همه دیدند و اگر اتفاقات عجیب داوری رخ نمی‌داد حداقل یک یا دو طلا داشتیم.

بیژن مقانلو در گفت‌وگو با میزان، درخصوص انتخاب نفجم به عنوان مربی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: من چند گزینه پیشنهاد دادم و خرد جمعی فیض‌الله نفجم را انتخاب کرد و وقتی خودم گفتم از بین چند گزینه یک نفر انتخاب شود پس بحث پافشاری سرمربی روی یک مربی خاص مطرح نیست.

وی درباره مشکلات مالی فدراسیون گفت: واقعاً تمام فدراسیون‌ها با مشکلات مالی دست به گریبان هستند و ما هم اوایل سال اعزام‌های سنگین رده‌های پایه را داشتیم و با این حال هادی ساعی و تیمش کمک می‌کنند تا خللی در اردوهای ما ایجاد نشود و بابت این موضوع هم از آنها تشکر می‌کنم.

*تکواندو برای پیشرفت نیازمند ریسک هوشمندانه است

سرمربی تیم ملی تکواندو در واکنش به انتقادهای موجود به خود اظهار کرد: من تا جایی که بتوانم از پتانسیل موجود در کشور استفاده می‌کنم و همیشه شفاف‌سازی کردم و برای هرکارم دلیل دارم. اگر بچه‌ها نور امیدی در دلشان است برای این است چون حق را به حقدار می‌دهم.

وی افزود: روی نوجوانان و آینده‌سازان برنامه ریزی می‌کنم و ریسکش را به جان می‌خرم چون تکواندوی ایران برای پیشرفت نیازمند ریسک هوشمندانه است. باید سعی کنیم توانمندی بازیکنان خودمان را ارتقا دهیم و تعارف را کنار بگذاریم.

*کیفیت بازی ما را در پیکارهای جهانی همه دیدند

مقانلو تصریح کرد: کیفیت بازی ما را در پیکارهای جهانی همه دیدند و اگر اتفاقات عجیب داوری رخ نمی‌داد حداقل یک یا دو طلا داشتیم، اما با تمام‌ این تفاسیر نهم جهان شدیم و سطح فنی مجموعه تیم هم قابل قبول بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان خاطرنشان کرد: دوستان می‌گویند چرا بیژن می‌آید و در لیگ می‌نشیند! خب من باید لیگ و بازیکنان را ارزیابی کنم و فیلترهای سختی برای بازیکنان بگذارم تا وقتی به تیم ملی رسیدند، قدر آن را بدانند و با تمام وجود برای تیم ملی پا بزنند. لطفاً همه دست به دست هم دهیم و شیطنت‌ها را کنار بگذاریم تا تکواندو به سر منزل مقصود برسد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *