ذخایر سرم و آنتی بیوتیک‌ها برای مواجهه با موج جدید کرونا قابل قبول است

11:21 - 23 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۳۷۲۷
وزیر بهداشت در مورد میزان ذخایر دارویی کشور برای مواجهه با موج جدید کرونا گفت: وضعیت سرم و آنتی بیوتیک‌ها خوب و در حد قابل قبول است

خبرگزاری میزان - فارس نوشت: بهرام عین‌اللهی مبنی بر اینکه به دلیل شیوع سویه جدید کرونا بر مبادی ورودی کشور محدودیت جدیدی اعمال می‌شود یا خیر، گفت: فعلا صرفا رصد می‌کنیم ولی اگر به مرحله‌ای برسیم که مجبور شویم، این‌کار را هم انجام می‌دهیم. بیشتر تست گرفته و افراد مشکوک قرنطینه می‌شوند.

وی با بیان اینکه تست کرونا گرفتن در مرزها کار روزانه ماست، افزود: رابطین بهداشتی در مرزها هستند و از مسافرینی که مبدا حرکت آنها کشورهای آلوده است تست می‌گیرند.

عین اللهی در مورد زیرساخت‌های وزارت بهداشت و ذخایر دارویی کشور اعم از سرم، واکسن و... برای مقابله به موج جدید کرونا، اظهار کرد: وضعیت سرم و آنتی بیوتیک‌ها خوب و در حد قابل قبول است. 

وزیر بهداشت در مورد اینکه آیا وضعیت کشور در موج جدید کرونا به سمت بحران پیش خواهد رفت یا خیر تصریح کرد: بستگی به میزان همکاری مردم دارد اگر مردم واکسن بزنند و همکاری کنند موج کمتری خواهیم داشت از طرفی چون الان آلودگی کمتر است بهترین زمان تزریق واکسن بشمار می‌رود در غیر این صورت احتمالا وضعیتمان خیلی خوب نباشد. 

پایان پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *