جام حذفی فوتبال| رونمایی از 16 تیم حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی؛ شگفتی بی شگفتی

17:55 - 22 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۳۱۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
16 تیم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی معرفی شدند که در آن 12 تیم از لیگ برتر حضور دارند و تیم‌های دسته پایین‌تر توان غلبه بر آن‌ها را نداشتند.

خبرگزاری میزان - مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با حضور 32 تیم سرانجام امشب با برگزاری ۲ دیدار باقیمانده به پایان رسید و 16 تیم موفق شدند به مرحله یک هشتم صعود کنند.

12 تیم صعود کننده از لیگ برتر هستند؛ پرسپولیس، استقلال، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان،‌ گل‌گهر سیرجان، نساجی مازندران،‌ آلومینیوم اراک، پیکان، نفت مسجدسلیمان، هوادار، مس رفسنجان و مس کرمان، 12 تیمی هستند که از لیگ برتر در جمع 16 تیم پایانی جام حذفی حضور دارند.

تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، ذوب‌آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان، چهار تیم لیگ برتری هستند که در دور یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی از این مسابقات وداع کردند. با این حال همه آنها مغلوب یک تیم لیگ برتری دیگر شدند و می‌توان گفت در این مرحله شاهد شگفتی نبودیم.

استقلال ملاثانی، دریا کاسپین (رایکا) بابل و پارس جنوبی جم، نمایندگان لیگ دسته اول فوتبال در جمع 16 تیم نهایی جام حذفی به شمار می‌روند. نود ارومیه نیز تنها تیم لیگ دسته دوم در مرحله یک‌هشتم نهایی خواهد بود.

البته دیدار ملوان و نفت مسجدسلیمان درگیر یکسری حواشی است و ممکن است نتیجه این دیدار بخاطر تخلف بازیکن نفت مسجد سلیمان تغییر کند.

نکته جالب توجه این مسابقات این است که تیم‌های لیگ برتری مقابل حریفان دسته یک و دو شکست نخورده‌اند. در ادامه نتایج شانزده بازی برگزار شده را مرور خواهیم کرد:

آریو اسلامشهر ۲ – آلومینیوم اراک ۳

هوادار تهران یک – چادرملو اردکان صفر

بعثت کرمانشاه یک (۶) – نود ارومیه یک (۷)

گل‌گهرسیرجان ۲ – مس شهربابک یک

پرسپولیس ۲ (۴) – ون پارس اصفهان ۲ (یک)

فولادخوزستان ۲ – خوشه طلایی ساوه صفر

آرمان گهر یک - استقلال ملاثانی 3

ملوان یک - نفت مسجدسلیمان 3

شهرداری همدان یک (7) - دریا کاسپین بابل یک(8)

مس رفسنجان یک - ذوب آهن اصفهان صفر

پیکان یک - استقلال خوزستان صفر

نساجی مازندران 2 - فجرسپاسی شیراز یک

پارس جنوبی جم یک - ایمان سبز شیراز صفر

سپاهان 3 - سایپا صفر

مس کرمان 2 - صنعت نفت آبادان صفر

استقلال 2 - تراکتور یک

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *