رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران: گزارشی از یخ‌زدگی معابر در صبح امروز نداشتیم

13:02 - 22 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۲۷۸۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش کامل سازمان مدیریت پسماند به منظور خدمت‌رسانی و پشتیبانی به مناطق ۲۲گانه در شرایط جوی ناپایدار تهران و مقابله با یخ‌زدگی معابر خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، رضا شرفی درخصوص اقدامات این سازمان در بارش‌های چند شب گذشته تهران و کمک‌رسانی به مناطق برف‌گیر اظهار کرد: شب گذشته، شب چهارم آماده‌باش کامل ماشین‌آلات و نیروها را پشت سر گذاشتیم و در برخی از این شب‌ها برای پشتیبانی از مناطق برفگیر از جمله مناطق یک، دو، سه چهار، پنج ، ۱۳، ۲۱ و ۲۲ در آمادگی کامل قرار داشتیم و با توجه به شرایط به وظایف پشتیبانی‌مان عمل کردیم.

وی افزود: با توجه به تداوم شرایط ناپایدار جوی، علاوه بر دپوی اولیه نمک و شن در سایت‌های مناطق، حدود ۶۰ تن نمک کریستال دیگر به سایت‌های پشتیبان سازمان پسماند آوردیم که ۴۰ تن آن را به منطقه یک تحویل دادیم و ۲۰ تن دیگر را در میان سایر مناطق شمالی که درگیر برف بودند توزیع کردیم تا مشکلی برای تردد شهروندان در معابر ایجاد نشود.

شرفی با بیان اینکه ماشین‌های تخصصی برفروبی که به مناطق تحویل داده بودیم نیز در این مدت فعال بودند، ادامه داد: حدود ۱۲ دستگاه ماشین پشتیبان، مناطق یک و چهار را پشتیبانی کردند و دو دستگاه ماشینی که در آبعلی مستقر بودند نیز بزرگراه‌های شهید بابایی و ارتش را در این مناطق تحت پوشش قرار داده و امدادرسانی کردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پایان درباره اقداماتی که برای جلوگیری از یخ‌زدگی معابر در صبح امروز(پنجشنبه) انجام شده توضیح داد: از ساعت ۵ صبح امروز، چهار دستگاه خودرو مجددا بزرگراه‌های شهید بابایی و ارتش که نقاط دسترسی آنها از بزرگراه امام علی (ع) است را نمک‌پاشی کردند؛ ضمن اینکه گشت کنترل نیز در نقاط مختلف داشتیم و خوشبختانه هیچ گزارشی مبنی بر یخ‌زدگی نداشتیم. 

شرفی در پایان گفت: در صورت تداوم شرایط ناپایدار جوی شهر تهران، آماده‌باش شبانه‌روزی ماشین‌آلات و نیروهای سازمان مدیریت پسماند تداوم خواهدیافت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *