رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تارتار: ذوب آهن به 3 بازیکن جدید نیاز دارد/ مسئولیت باخت امروز با من است

17:07 - 21 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۱۷۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: همین که یک بازیکن جوان در لیگ برتر و جام حذفی بازی می‌کند، لذت‌بخش است.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، در نشست خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی نزدیکی بود و هر دو تیم به خوبی یکدیگر را آنالیز کرده بودند. شرایط آب و هوایی روی کیفیت زمین تاثیر گذاشته بود. لحظه‌ای غافلگیر شدیم و زمانی که خیلی خوب بازی می‌کردیم، گل خوردیم. ما برای بازیکنانمان آنالیز کرده بودیم که شیمبا چطور خودش را بین مدافع و توپ قرار می‌دهد و ضربات خوبی می‌زند. ما بازی خوبی ارائه کردیم. جام حذفی برای ما تمام شد و باید روی مسابقات لیگ تمرکز کنیم تا شرایطمان را در جدول رده‌بندی بهتر کنیم.

*به نظرم زاهدی‌فر خوب قضاوت کرد. صحنه‌های مشکوکی وجود داشت که باید کارشناسی شود. فکر می‌کنم گروه داوری قضاوت خوبی انجام داده است.

*جای امیدواری است که حداقل 100 تماشاگر حضور داشتند. امیدوارم در همه ورزشگاه‌ها شاهد حضور هواداران باشیم. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مرتفع شود و شاهد حضور تماشاگران باشیم.

*قطعا ما باید مانند باقی تیم‌ها نقاط ضعفمان را پوشش دهیم. ما به سه بازیکن نیاز داریم تا بتوانیم از جایگاه فصل گذشته‌مان دفاع کنیم.

*امروز از تیم جوانان و امیدمان در ترکیب اصلی بازیکن داشتیم. ما باید تاوان بدهیم. این که جوانی رشد پیدا کند، لذت‌بخش است. من همه مسئولیت را قبول می‌کنم و باخت امروز مسئولیتش با من است. همین که یک جوان در لیگ و حذفی بازی می‌کند، لذت‌بخش است. باید با تمرین این مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *