رئیس کل دادگستری زنجان: دستگاه قضایی حامی همه جانبه نیروی انتظامی است

14:58 - 21 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۱۵۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری زنجان گفت: با توجه به سختی کار پرسنل خدوم انتظامی در جهت ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، حمایت همه جانبه از این قشر مورد توجه دستگاه قضایی قرار دارد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با سرهنگ رنجبر ، مدیر کل معاضدت قضایی فراجا گفت: امروز جامعه با مشکلاتی مواجه است و نیروی انتظامی در سراسر کشور و خصوصا خطوط مرزی با این مشکلات دست و پنجه نرم می کند، بنابراین حمایت از این نیروها در انجام مأموریت ها و ایجاد امنیت، امری ضروری است.

وی افزود: با توجه به سختی کار پرسنل خدوم انتظامی در جهت ایجاد امنیت و آرامش در جامعه، حمایت همه جانبه از این قشر مورد توجه دستگاه قضایی قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه پرسنل انتظامی در انجام وظایف ممکن است در شرایط بحرانی دچار خطا هم شوند، افزود: اقتدار نیروی انتظامی نباید با برخی خطاها و کوتاهی در انجام وظیفه سست شود و حضور قاطع، شجاعانه در صحنه ها و برخورد با جرایم مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد .

وی با اشاره به اینکه 95 درصد وظایف ضابطین بر عهده نیروی انتظامی است، تأکید کرد: اجرای دقیق وظایف و دستورات مقامات قضایی توسط ضابطین مورد حمایت مسئولان و قضات دادگستری کل استان است.

رئیس کل دادگستری زنجان در ادامه از زحمات و تلاش های پرسنل مخلص انتظامی در حوادث اخیر که با اقدامات پیشگیرانه و با بصیرت از بروز خسارات و مشکلات جلو گیری کردند تشکر کرد.

3 کیلو متر از حریم جاده ای محور خدابنده به بزینه رود آزاد سازی شد
وحید بختیاری گفت: آزاد سازی 3 کیلومتر از حریم جاده ای، در پی درخواست های مردمی از دادستان شهرستان خدابنده مبنی بر ورود و آزاد سازی به حریم جاده محور خدابنده به بزینه رود به دلیل تصرفی که صورت گرفته بود، انجام شد.

وی افزود: بلا فاصله پس از دریافت در خواستها و بررسی موضوع شخصاً در محل تصرف حضور پیدا کرده و دستور آزادسازی حریم جاده ای داده شد.

دادستان خدابنده اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق عامه دادستانی شهرستان با هیچ کسی یا سازمانی مسامحه و اغماض نخواهد شد، چرا که حفظ حقوق عامه مردم خط قرمز ماست.

وی ادامه داد: تصرف حریم در این محور وسعت دید رانندگان را محدود کرده و سبب افزایش تصادفات جادهای شده بود که عملیات آزاد سازی انجام شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *