رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: دشمن برای عوض کردن اعتقاد و باور جوانان به صحنه آمده است

21:13 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۸۶۲۰
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: دشمن با تمام توان برای عوض کردن اعتقاد و باور جوانان به صحنه آمده و از مدت ها قبل یک جنگ ترکیبی تمام عیاری علیه ملت و کشور ما آغاز کرد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در نشست سراسری بصیرت افزایی رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های انتظامی بیان کرد: تنها راه اثر گزاری در دیگران اول مراقبت از خود است؛ تا ما اول خودمان را اصلاح نکنیم اصلاح دیگران امکان ندارد.

وی افزود: دشمن با تمام توان برای عوض کردن اعتقاد و باور جوانان به صحنه آمده و از مدت ها قبل یک جنگ ترکیبی تمام عیاری علیه ملت و کشور ما آغاز کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: امروز سکوت و بی تفاوتی به هیچ عنوان جایز و روا نیست؛ در جهاد تبیین نقش طلاب و روحانیون نقش تعیین کننده است به شرطی که خودشان مجهز و مسلح به علم و تقوا بشوند.

وی افزود: اگر خود را مهذب نکنیم، نمی‌توانیم دیگران را تهذیب کنیم، لذا روحانی نباید خود را درگیر کارهای اداری کند و باید فقط به فکر وظیفه طلبگی خود که همان طهارت نفس است باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: اگر روزی تلاوت قرآن نداشتیم یا يک زیارت عاشورا نخواندیم و یا با کلام معصومين علیهم السلام انس نداشتیم آن روز باید تاسف و غصه خورد.

وی افزود: انقلاب اسلامی سال ۵۷ در ایران در وهله اول یک انقلاب فرهنگی و اعتقادی بود مردم عزیز ما با همین اعتقاد و باور عمیق به اسلام و امام با تقدیم بیش از ۳۰۰ هزار شهید این انقلاب را از انواع آسیب ها و بحران های و تهاجم سخت و نرم حفظ کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا ادامه داد: به دنبال بالا بردن سواد کارکنان نیستیم بلکه به دنبال ارتقاء معنوی و دیانت و اخلاص کارکنان و خانواده ها هستیم.

وی با اشاره به مراسم تکریم و معارفه فرمانده کل انتظامی، گفت: بزرگترین افتخار برای سردار اشتری کسب رضایت نائب امام عصر عج بود. وی با تلاش و مجاهدت‌های کم نظیر و شبانه روزی و انجام اقدامات اثربخش در طول هشت سال در جهت تامین نظم و امنیت برای مردم توانست مدال پر افتخار رضایت فرمانده معظم کل قوا را کسب کند و این بزرگترین افتخار و توفیق برای هر کسی است که در مسیر انقلاب و امام و شهدا قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی بیان کرد: بدون شک فرمانده جدید انتظامی، با انگیزه بالاتر و با روحیه جهادی و انقلابی مضاعف این راه مقدس و پرافتخار را با قدرت و صلابت ادامه خواهد داد و سازمان عقیدتی سیاسی باهمه توان و ظرفیت در خدمت سردار رادان جهت تحقق کامل منویات و انتظارات مقام‌ معظم رهبری خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *