رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ترابی: ماجرای من و موسوی یک کُری فوتبالی بود/ فضای مجازی اصلاً برایم مهم نیست

18:19 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۸۳۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موسوی سابقه حضور در استقلال را داشت و من هم پرسپولیسی هستم. کری رد و بدل شد و تمام شد.

خبرگزاری میزان - مهدی ترابی بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*جلسه خیلی خوبی بود. ان‌شاءالله اتفاق خوبی بیفتد تا نه من و نه موسوی ضرر کنیم.

*جلسه دوستانه‌ای بود، مشکلی نبود، همانجا هم بعد از بازی گفتم یک اتفاق فوتبالی بود که رقم خورد و این مسائل پیش می‌آید.

*ضربان در بازی بالا است، متأسفانه در آن لحظه من از کوره در رفتم در آن لحظه و از مردم باید عذرخواهی کنیم زیرا مردم داشتن این بازی را نگاه می‌کردند شاید انتظار نداشتند که من اینگونه عصبی شوم. به هر حال این اتفاق رخ داد. این اتفاق قطعاً فوتبالی بوده و ان‌شاءالله ختم به خیر می‌شود.

*عصبانیت بی‌سابقه در این درگیری؟ به هر یکسری صحبت شد و کری خوانده شد، اما من نباید عصبانی می‌شدم. صحبت‌ها بسیار دوستانه بود. حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی به صورت خاص نگاه می‌کرد و دوست داشت کمک کند. امیدوارم یک رأی خیلی خوب صادر شود.

*این بحث کاملاً فوتبالی بود، موسوی سابقه حضور در استقلال را داشت و من هم پرسپولیسی هستم. کری رد و بدل شد و تمام شد. همانجا هم بعد از بازی این را اعلام کردم اما چون به نفع یکسری از رسانه‌ها نبود رویش مانور نکردند و گذاشتند حرف‌های دیگری زده شود که اینها هم قطعاً معلوم‌الحالند.

*در این مدت فشار زیادی روی او ایجاد شده است؟ فشار از کجا؟ فشار فضای مجازی منظورتان است؟ واقعیت این است اصلاً فضای مجازی برای من مهم نیست. آن چیزی که به آن فکر می‌کنم کف جامعه‌مان است و امیدوارم اتفاقات خوبی برای‌مان بیفتد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *