اعلام زمان انتخابات کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون وزنه‌برداری

12:08 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۷۴۵۳
انتخابات کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون وزنه‌برداری شامل کمیسیون مربیان، داوران و ورزشکاران روز چهارشنبه 21 دی ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - به روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، انتخابات کمیسیون‌ها از ساعت 9 الی 16 روز چهارشنبه به صورت آنلاین برگزار می شود و افراد واجد شرایط رای دادن، با وارد کردن کد ملی و شماره همراه خود می‌توانند وارد صفحه رای دهی شده و نسبت به ثبت رای برای نامزد مورد نظر خود اقدام کنند.

افراد واجد شرایط رای دهی می بایست پنج عضو اصلی و دو عضو علی البدل کمیسیون داوران، پنج عضو اصلی و دو عضو علی البدل کمیسیون مربیان و هفت عضو اصلی به اضافه دو عضو علی البدل کمسیون ورزشکاران را با رای خود انتخاب کنند.

کمیسیون ورزشکاران:
هر فردی که در این کمیسیون حق رای دارد می بایست به 6 ورزشکار آقا و 3 ورزشکار خانم رای دهد. از مجموع 9 نفر، 7 نفر اول به ترتیب آرا، اعضای اصلی و 2 نفر آخر اعضای علی البدل خواهند بود.

تذکر: در کمیسیون ورزشکاران از هر استان حداکثر دو نفر می توانند عضو باشند.

کمیسیون داوران:
هر فردی که در این کمیسیون حق رای دارد می بایست به 5 نامزد آقا و 2 نامزد خانم رای دهد. از مجموع 7 نفر، پنج نفر اول اعضای اصلی و 2 نفر آخر اعضای علی البدل خواهند بود.

کمیسیون مربیان:
هر فردی که در این کمیسیون حق رای دارد می بایست به 5 نامزد آقا و 2 نامزد خانم رای دهد. از مجموع 7 نفر، پنج نفر اول اعضای اصلی و 2 نفر آخر اعضای علی البدل خواهند بود.

این انتخابات برای نخستین بار با هدف انتخاب نماینده کمیسیون های مذکور توسط اعضای ایشان انجام می شود و نماینده منتخب کمیسیون ها دارای حق رای در مجمع انتخاباتی فدراسیون خواهند بود.

آدرس سایت رای دهی: http://vote.iwfir.ir

جهت هرگونه سوال در خصوص کمیسیون ها با شماره 02144701804 تماس حاصل نمایید و در صورت نیاز به ارسال مدارک مربوط به کمیسیون ها از قبیل کارت ملی و …، از طریق پیام رسان های ایتا و بله به شماره 09361404561 و در واتس آپ 09195921068 اقدام فرمایید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *