رئیس کل دادگستری سمنان با خانواده شهید محمد خابوری دیدار کرد

11:41 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۷۳۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری سمنان با همسر و فرزند شهید محمد خابوری از شهدای منتسب به کارکنان اداری دستگاه قضایی استان دیدار کرد.

خبرگزاری میزان- محمدجعفر عبدالهی با همسر و فرزند شهید محمد خابوری از شهدای منتسب به کارکنان اداری دستگاه قضایی استان دیدار و در جمع اعضای خانواده آن شهید والامقام حاضر شدند.

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان سمنان خطاب به همسر شهید والامقام محمد خابوری گفت: شهدا با نیل به مقام شهادت به رستگاری رسیدند و شهادت در راه باری تعالی دارای مقام و مرتبه ای عظیمی است که اجر و پاداش آن نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی به اجر و پاداش خانواده های شهدا اشاره و ادامه داد: خداوند متعال برای شهدا اجر عظیمی قائل شده است و خانواده ، مادران و همسران شهدا هم دارای سهم عمده بوده و باید قدر این انتساب را بدرستی دانست.

عبدالهی افزود: تکریم جایگاه والای مادران و همسران شهدا، در قله های رفیع ایثار بعنوان نمونه های صبر، فداکاری و وفاداری فریضه ای واجب است تا علاوه بر زنده نگه داشتن فضیلت یاد شهداء، توجه به منشاء های رشد و اعتلاء اخلاق و معنویت موثر در جامعه به فراموشی نرفته و از یادگاران الگوهای شهامت و جانفشانی غافل نباشیم .

شهید والامقام و بسیجی دلاور محمد خابوری در اول اردیبهشت 1329 در سمنان دیده به جهان گشود و بمدت 12 ماه و 12 روز در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت و در10بهمن 1365در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش های ناشی از بمباران هوایی حزب بعث عراق دعوت حق را لبیک گفت.

در این دیدار معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان و دادستان مرکز استان سمنان نیز حضور داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری سمنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *