رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افزایش 70 درصدی جرایم جنسی در ارتش انگلیس

11:07 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۷۱۷۰
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
جرایم جنسی از سوی نظامیان ارتش انگلیس در سال گذشته میلادی افزایشی 70 درصدی داشته است.

خبرگزاری میزان - تعداد سربازان و ملوانانی که در دادگاه نظامی انگلیس متهم به جرایم جنسی بودند، در سال گذشته میلادی 70 درصد افزایش یافت.

به گزارش «دیلی میل»، در سال 2022 افزایش 70 درصدی در جرایم جنسی از سوی سربازان و ملوانان ارتش انگلیس روی داده و محاکمه مجرمان در دادگاه نظامی «بولفورد» برگزار شده است.

علاوه بر این در سال 2022، این دادگاه به 55 پرونده مجزا از جرایم مانند تجاوز جنسی رسیدگی کرده است.

این محاکمه‌ها در دادگاه نظامی «بولفورد» در «ویلتشر» برگزار شد که به جرایم جنسی ارتکابی در ارتش و نیروی دریایی انگلیس رسیدگی می‌کند.

طبق یک تحلیل مستقل، در سال 2022، این دادگاه به 55 پرونده جداگانه برای سربازان و ملوانان متهم به جرایمی مانند تجاوز جنسی رسیدگی کرد که در مقایسه با 32 مورد در سال پیش از آن، افزایش یافته است.

در همان دوره، تعداد پرسنل ارتش و نیروی دریایی انگلیس که در این گونه جرایم مجرم شناخته شدند، نزدیک به 50 درصد افزایش یافت.

این ارقام در حالی افشا شده که رسوایی‌های سوء‌رفتار جنسی همچنان نیروهای مسلح انگلیس، از جمله نیروی دریایی را فرا گرفته است.

با این وجود بسیاری از موارد آزار جنسی گزارش نشده و یا در صورت گزارش شدن، هنوز عدالت درباره قربانیان اجرا نشده است.

دو مطالعه مستقل به این نتیجه رسیده‌اند که پلیس  و دادگاه‎های نظامی انگلیس نباید به این پرونده‌ها رسیدگی کنند بلکه این پرونده‌ها باید در دادگاه غیرنظامی رسیدگی شوند.

با این وجود سخنگوی وزارت دفاع انگلیس مدعی است که جرایم جنسی جایی در نیروهای مسلح ندارد و هر ادعایی که گزارش شود با اقدامات مقتضی بررسی می‌شود.

بحران جرایم جنسی در انگلیس تنها محدود به ارتش این کشور نبوده و بررسی‌های انجام شده درباره عملکرد پلیس این کشور نیز نتایج نگران‌کننده‌ای را برای لندن آشکار کرده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: انگلیس آزار جنسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *