رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سناریوی حذف جدی‌ترین گزینه ریاست؛ حبیبی: انتخابات هیئت کشتی تهران مهندسی‌ شده است

9:45 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۷۰۷۱
هادی حبیبی از حذف احتمالی‌اش برای حضور در انتخابات هیئت کشتی تهران خبر داد و جزئیات این موضوع را عنوان کرد.

خبرگزاری میزان - اواخر خرداد ماه گذشته در حالی که تنها چند ماه از مهلت 4 ساله قانونی عبدالله عزیزی بر هیئت کشتی استان تهران باقی مانده بود، با ابلاغ اداره کل ورزش استان و موافقت فدراسیون کشتی، محمدابراهیم امامی به عنوان سرپرست جایگزین عزیزی شد.

در پایان زمان چهار ماهه سرپرستی امامی، حکم برای او تمدید شد و در ادامه نیز فرآیند ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات هیئت کشتی تهران آغاز شد.

فرآیند ثبت‌نام از نامزدهای ریاست هیئت کشتی تهران از 30 آبان تا 8 آذرماه به انجام رسید که در آن 5 نفر برای شرکت در این انتخابات ثبت‌نام کردند. هادی حبیبی، دکتری تربیت بدنی و هیئت علمی دانشگاه خوارزمی، عنواندار کشتی آسیا، رئیس اسبق انستیتو و سازمان لیگ، مربی و‌ سرپرست سابق تیم ملی بزرگسالان به همراه قاسم علی‌عسگری، مسئول دفتر رئیس فدراسیون کشتی به عنوان شاخص‌ترین نفرات برای ریاست هیئت کشتی تهران کاندیدا شدند.

در همین راستا هادی حبیبی گفت: به درخواست بسیاری از اهالی کشتی تهران برای حضور در انتخابات ثبت نام کردم، در ابتدا تعدادی از دوستان توصیه کردند که خودم کنار بکشم چراکه آنها اعتقاد داشتند فدراسیون نظرش روی گزینه مورد نظر خودش است و همگان هم از ارتباط نزدیک رئیس فدراسیون با مسئول دفترش با خبر هستند، اما از آنجا که وظیفه داشتم به خاطر دغدغه‎های جامعه کشتی پایتخت میدان را خالی نکنم بر اساس قوانین موجود مراحل ثبت نام را در زمان مقرر انجام دادم.

وی با بیان اینکه برخی‌ها وقتی دیدند برای حضور در انتخابات مصر هستم شروع به کارشکنی کردند، گفت: متاسفانه این روزها اتفاقاتی در حال رخ دادن است که اصلاً قشنگ نیست و شاید روزی آنها را با جزئیات به اطلاع همه مردم رساندم. به من اعلام شده به دلیل عدم ارائه مدارک، مجوز حضور در انتخابات تهران را ندارم، البته هنوز به صورت رسمی ابلاغی ارسال نشده است، هر چند دوستان با تمام توان مشغول سنگ اندازی هستند تا بتوانند به هدف خود برسند.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که از اسمش مشخص است انتخابات یعنی یک فرایند تصمیم‌گیری رسمی که طی آن افرادی جهت اداره امور عمومی خود شخص یا اشخاصی را برای مقامی رسمی به مدت معلوم با ریختن رأی به صندوق های انتخاباتی برمی‌گزینند اما گویا دوستان اعتقادی به این موضوع ندارند و قصد دارند با مهندسی انتخابات هیئت کشتی تهران، فرد مورد نظرشان را بر مسند ریاست قرار دهند.

قاسم علی‌عسگری و حسن یاری‌نیا نفراتی هستند که تاکنون برای حضور در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان تهران تأئید صلاحیت شده‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *