رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کریمی: جلسه ساپینتو با فتح‌الله‌زاده شایعه است/ استراماچونی پولش را کامل می‌خواهد

16:10 - 18 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۶۴۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با امکاناتی که در اختیار بازیکنان و کادرفنی است، ناراضی هستیم، اما ساپینتو حالا حالا فرصت دارد چون نیم‌فصل تازه به پایان رسیده.

خبرگزاری میزان - حجت کریمی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پیش از جلسه هیات مدیره درمورد احتمال برکناری ساپینتو صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*جلسه هیئت مدیره است و زیاد هم مهم نیست و مثل سایر جلسات گذشته خواهد بود. دستورجلسه بررسی مشکلات باشگاه است. ساپینتو فعلاً در استقلال هست و شایعاتی که گفته شد جلسه‌ای با فتح‌الله‌زاده داشته است، صحت ندارد و جلسه‌ای نبوده است.

*با امکاناتی که در اختیار بازیکنان و کادرفنی هست، ناراضی هستیم. ساپینتو حالا حالا فرصت دارد چرا که نیم‌فصل به تازگی به پایان رسیده است. بین اعضای هیئت مدیره استقلال در رابطه با ماندن ساپینتو هیچ اختلافی نیست. آیا مصاحبه‌ای از فتح‌الله‌زاده دیده‌اید که بگوید ساپینتو برود؟ دیروز هم خبری آمد که مذاکره‌ای شده است در صورتی که اینها در فضای مجازی می‌چرخد و هیچ اتفاقی نیفتاده است.

*باید پول باشد تا برای نقل و انتقالات برنامه داشته باشیم. 123 میلیارد تومانی که می‌گویید، پولی بوده که در حساب بوده اما بابتش وام برداشته شده و ضمانت این وام بود. با گذاشتن سند مجموعه‌ای تنها 70 میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شد، چون مبلغی بابت پرداخت نشدن قسط وام برداشت شد و مبلغی نیز به‌عنوان سپرده نگه داشته شد.

*درباره اینکه گفته می‌شود من یک میلیارد تومان پول به باشگاه استقلال داده بودم باید بگویم که من پولی نیاورده‌ام. چه کسی این حرف را زده است؟

*درباره اظهارات قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی که گفته بود اعضای هیئت مدیره استقلال باید مدیرعامل وقت باشگاه را بابت یکسری هزینه‌ها تحت فشار می‌‌گذاشتند و بهتر است دو نفر که تخصص مالی دارند به هیئت مدیره اضافه شوند باید تاکید کنم که نمی‌خواهم درباره اتفاقات افتاده صحبت کنم. از خدای‌مان است که اضافه کنند. هر چقدر نظارت بیشتر باشد، بهتر است. باشگاه حسابرس مالی دارد و هیچ مشکل مالی در سیستم وجود ندارد.

*درصد پرداختی به بازیکنان نزدیک به 40 درصد بوده است.

*مدیرعامل باشگاه به دبی نمی‌رود.

*صحبت‌هایی شد که اقساطی پول استراماچونی را بدهند، ولی استراماچونی قبول نمی‌کند و به طور کامل پولش را می‌خواهد.

*در واکنش به بحث اختلاف بین فتح‌الله‌زاده و استراماچونی که از گذشته بوده باید اشاره کنم که این اختلافات را فضای مجازی به وجود آورده است. اگر اختلافی وجود داشته باشد، فتح‌الله‌زاده صحبت خواهد کرد، اما فکر نکنم این موضوع درست باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *