محمودی: تراکتور با بردیف عملکردی سینوسی داشت/ باشگاه‌های خصوصی باید بیشتر حمایت شوند

0:15 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۵۹۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور گفت: با اینکه تراکتور شرایط بسیار خوبی داشت، اما عملکردی سینوسی با سرمربی‌گری بردیف داشت.

کاظم محمودی در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت تیم فوتبال تراکتور در نیم فصل اول بیست و دومین دوره لیگ برتر اظهار داشت: تراکتور در این فصل لیگ برتر با سرمربی‌گری قربان بردیف خیلی خوب بسته شد و بازیکنان سطح بالایی را به خدمت گرفت. همچنین هر امکانات و تجهیزاتی که بردیف درخواست کرد، باشگاه تراکتور در اختیار مربیان و بازیکنانش گذاشت.

وی افزود: اردوی پیش از آغاز فصل هم در ترکیه به بهترین شکل برگزار شد و تیم بسیار قدرتمندی راهی مسابقات لیگ برتر شد. تراکتور امتیازات خوبی گرفت و پرسپولیس را در تهران با یک گل شکست دا و با اینکه شرایط بسیار خوبی داشت، اما عملکرد سینوسی بردیف باعث شد وی در اقدامی غیرحرفه‌ای قبل از جام جهانی ایران را ترک کند.

کارشناس فوتبال در مورد حضور خمز در پست سرمربی‌گری تراکتور عنوان کرد: بعد از اینکه تغییر و تحول در تیم ایجاد شد، پاکو خمز نتایج خوبی گرفته است. مشخص است که این مربی کارهای خوبی را برای تراکتور انجام خواهد داد، چون تیم در حال رشد و پیشرفت است. در آخرین دیدار نیز تراکتور استقلال را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد که نتیجه فوق‌العاده‌ای بود.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور در سال‌های اخیر مسابقات لیگ برتر شخصیت قهرمانی داشته است، تاکید کرد: تراکتور در چند دوره لیگ برتر مستحق قهرمانی بوده است و حداقل باید یک یا دو بار قهرمانی مسابقات می‌شد، اما در برخی اوقات مشکلات گریبان این تیم را گرفته است. باتوجه به استادیوم مجهز، کمپ تمرینی بسیار پیشرفته و عالی، هتل، سالن‌های بدنسازی و فیزیوتراپی که باشگاه تراکتور در اختیار دارد، پیش‌بینی می‌شود که در آینده‌ای نزدیک بهترین جایگاه را در فوتبال ایران به دست بیاورد. امیدوارم سال‌های آینده با برنامه‌ریزی مدون و بهتر تراکتور بتواند قهرمانی در لیگ برتر را هم به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

محمودی در پایان با اشاره به اینکه باشگاه‌های خصوصی نظیر تراکتور باید از نهادهای دولتی حمایت شوند، خاطرنشان کرد: باشگاه‌های خصوصی نیاز به حمایت دولتی دارند و باید کمک استانی به آنها شود تا با ساختن زیر ساخت‌های یک باشگاه حرفه‌ای به بدنه ورزش کشور یاری رسانند. اگر نهادهای استانی بخواهد برای شادی و تفریح مردم یک شهر تلاش کنند بهترین راه کمک به باشگاه‌های ورزشی است تا پس از پیروزی تیمی همچون تراکتور مردم خوشحال و شاد شوند.

انتهای پیام/


برچسب ها: تراکتور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *