126 زندانی از ندامتگاه زندان قزلحصار آزاد شدند

9:06 - 18 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۵۴۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به مناسبت ایام بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، در جلسه شورای طبقه‌بندی ندامتگاه قزلحصار با عفو و آزادی 126 نفر از زندانیان موافقت شد.

خبرگزاری میزان - به مناسبت ایام بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، با حضور معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها و سرپرست دایره نظارت و اعضای شورای طبقه ندامتگاه قزلحصار 126نفر از زندانیان با امتیازات قضایی آزاد شدند.

اشکان‌ کمالی مدیر ندامتگاه قزلحصار در جلسه فوق‌العاده شورای طبقه‌بندی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، اظهار کرد: شناخت مکتب و روش سردار شهید قاسم سلیمانی مهم‌ترین اصلی است که امروز باید در جامعه شناخته شود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی تمام عمر خود را صرف جهاد و مجاهدت در راه اسلام کرد، گفت: در این برهه از زمان در مکتب حاج قاسم باید ادامه دهنده راه سردار سلیمانی باشیم، تا با تربیت صحیح و نشر اصول اسلامی در حوزه‌های اصلاحی و تربیتی نقش آفرین و مسئولیت‌پذیر باشیم.

گفتنی است در سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور حجت‌الاسلام فیروزجایی معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها، حجت الاسلام شیرازی سرپرست دایره نظارت و اعضای شورای طبقه‌بندی با اعمال ماده 200 قانون اجرایی سازمان زندان‌ها 126 زندانی از ندامتگاه آزاد شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *