تصمیم درست کمیته فنی فدراسیون تکواندو / مقانلو دیگر دنبال دشمن فرضی نیست

10:02 - 17 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۴۱۷۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
با اضافه شدن نفجم به کادر فنی تیم ملی تکواندو، دیگر مقانلو استرسی را تحمل نمی‌کند و می‌تواند بدون تحمل بار روانی به کار خود ادامه دهد.

خبرگزاری میزان - در جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو که هفته گذشته برگزار شد، بیژن مقانلو به عنوان سرمربی تیم ملی تا پایان بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ در سمت خود ابقا و فیض‌الله نفجم به کادر فنی تیم ملی اضافه شد. نفجم بعد از این انتخاب، از عضویت در کمیته فنی کناره‌گیری کرد.

این تصمیم کمیته فنی را می‌توان بهترین خروجی ممکن توصیف کرد چون مقانلو همواره با استرس کار می‌کرد و بارها با دشمان فرضی مبارزه کرده است.

هم اکنون دیگر مقانلو استرسی را تحمل نمی‌کند و می‌تواند بدون تحمل بار روانی به کار خود ادامه دهد. در این مسیر از تجربیات نفجم هم بهره ببرد.

بی‌تردید مقانلو یکی از بهترین مربیان‌تکواندو محسوب می‌شود و حتی کسانی که امروز از او انتقاد می‌کنند هم، در گذشته وی را ستایش می‌کردند. شاید این تصمیم و ابقای بیژن را بتوان یک تصمیم پخته و درست قلمداد کرد.

باید از حالا برای کسب سهمیه برنامه‌ریزی کرد تا تکواندو ایران بتواند در المپیک پاریس دست پر حضور یافته و ناکامی دو المپیک گذشته را جبران کند.

در کنار تمام اتفاقات خوب و بد این روزهای تکواندو، هوش بالای ساعی در انتخاب اعضای کمیته فنی و انداختن توپ به زمین آنها قابل ستایش است. این تصمیم نشان می‌دهد این رییس جوان هر چقدر در توافق بر سر بودجه لجباز است، در امور فنی و مسائل اینچنینی سیاست درستی را در پیش گرفته است.

امید می‌رود تکواندو ایران به روزهای اوج زمان سرمربیگری مقانلو بازگردد و بتواند بر تمام حواشی که سرچشمه بیشتر آنها خودی‌ها هستند، غلبه کند تا باز هم هوگوپوشان ایران در میادین بزرگی همچون المپیک برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: تکواندو تکواندو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *