فرد مدعی نفوذ در دادگستری استان گلستان دستگیر شد

9:44 - 17 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۴۱۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در ادامه تلاش‌های شبانه روزی خود برای شناسایی کارچاق کن‌ها، این بار به فردی رسید که  با  ادعای  نفوذ در  قوه قضاییه از  مردم کلاهبرداری می کرد.

خبرگزاری میزان- حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در ادامه تلاش های شبانه روزی خود برای شناسایی کارچاق کن ها، این بار به فردی رسید که با ادعای نفوذ در قوه قضاییه از مردم کلاهبرداری می کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد در جریان یک پرونده موادمخدر به قاچاقچیان وعده داده بود با نفوذی که دارد می تواند در ازای دریافت اموالی به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان، از مصادره دارایی های آنها جلوگیری کند.

حیدر آسیابی افزود: با هوشیاری کارشناسان حفاظت و اطلاعات استان و پس از یک ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی، این مدعی دروغین و همدستش هنگام دریافت سکه و دلار به عنوان پیش پرداخت، دستگیر شدند.

آسیابی گفت: بررسی ها نشان می دهد این فرد هیچ ارتباطی با فرد یا افرادی در دستگاه قضایی کشور ندارد و قصد داشته پس از دریافت پول از طرفین پرونده، متواری شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: متاسفانه علیرغم توصیه ها همچنان برخی هم استانی ها در دام کارچاق کن ها گرفتار می شوند و  با امیدهای واهی این افراد، اموال خود را از دست می دهند.

اسیابی از مردم خواست: به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی با شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند و یا به شماره  ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷، پیامک دهند.

افراد به صورت حضوری هم می توانند به دفتر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان ، بلوار شهید کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو ، دادگستری کل مراجعه کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: گلستان دادگستری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *