رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حسین‌خانی: سپاهان هر فصل مدعی قهرمانی است/ نمی‌دانم چرا همه کارت‌ها به مس داده شد

18:13 - 15 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۳۰۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم مس کرمان گفت: امیدوارم در نیم‌فصل دوم بتوانیم بازیکنان خارجی مدنظرمان را جذب کنیم.

خبرگزاری میزان - فرزاد حسین‌خانی، سرمربی تیم مس کرمان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*بازی خوبی بود، طبق پیش‌بینی ما سپاهان بازی را هجومی شروع کرد، می‌خواستیم در ۲۰ دقیقه نخست بازی را کنترل کنیم که متاسفانه در دقایق ابتدایی دروازه ما باز شد، اما در نیمه دوم توانستیم با تغییراتی که داشتیم، دروازه خود را بسته نگه داریم.

*مصدومیت شهریاری در اثر یک برخورد شدید بود که تعجب می‌کنم چگونه از چشم داور پنهان ماند، فعلا وضعیت خوبی ندارد، باید پس از معاینات کادر پزشکی ببینیم چه وضعیتی خواهد داشت.

*داوری مشکل خاصی نداشت، ولی کارت‌های بازی نمیدونم چرا فقط برای تیم ما به ثبت رسید، مگر می‌شود در طول یک بازی درگیرانه فقط یک تیم کارت بگیرد، صحنه‌ای که به گل رسیدیم طبق چیزی که تیم آنالیز ما به من نشان دادند، آفساید نبود، همیشه سعی کردم در مورد مسائل داوری کمتر صحبت کنم ولی کارت‌های داور برای ما شائبه برانگیز بود‌.

*سپاهان هر سال جزو مدعیان قهرمانی است، انتظاری کمتر از این هم از سپاهان نمی‌رود، ۴ جای خالی در لیست خود برای بازیکنان خارجی گذاشته بودیم، متاسفانه در ابتدای فصل موفق به جذب بازیکن خارجی نشدیم اما امیدوارم در نیم‌فصل دوم بتوانیم این بازیکنان را جذب کنیم.

*با ذهنیت باخت وارد بازی نشدیم و هیچ تیمی هم برای باخت وارد زمین نمی‌شود، از نظر بار روانی تیم ما شرایط بهتری نسبت به سپاهان داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *