کارگروه بررسی صدور اسناد مالکیت اهالی جزیره خارگ در دادگستری استان بوشهر تشکیل شد

11:37 - 15 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۲۵۰۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از تشکیل کارگروه بررسی صدور اسناد مالکیت اهالی جزیره خارگ برای اولین بار خبر داد.

خبرگزاری میزان - مهدی مهر انگیز در نشست با مسئولان ارشد جزیره خارگ اظهار کرد: اهالی جزیره خارگ دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ایران در زمان های مختلف ادا کرده اند.

وی افزود: خارگ در 8 سال دفاع مقدس میدان دار اقتصاد کشور بود و ایران اسلامی حماسه مردمان مقاوم و نیروهای نظامی و انتظامی و کارکنان صنعت نفت را هیچ گاه از یاد نخواهد برد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: بحث اسناد مالکیت اهالی جزیره خارگ یک خواسته دیرین مردم این جزیره است چرا كه از سال ١٣١٩ تاكنون سند رسمی مالكيت بنام مردم صادر نشده و توجهی نيز به آن صورت نگرفته است لذا این موضوع با جدیت در دستور کار دادگستری استان بوشهر قرار گرفته و کارگروهی در این زمینه تشکیل شده است.

مهرانگیز در ادامه خاطر نشان کرد: جزیره خارگ به عنوان جبهه مقاومت در برابر تمام هجمه‌ها ایستادگی می‌کند و با وجود تحریم‌ها کارکنان صنعت نفت، در تولید و صادرات با همه سختی‌ و مشقت‌ها همچنان فعالیت می‌کنند.

در اين سفر علی بهبهانی مشاور عالی رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور،مديركل ثبت اسناد و املاك استان بوشهر و معاونين ايشان و نيز رئيس ثبت اسناد و املاك شهرستان بوشهر رئيس دادگستری را همراهی ميكردند تا به بررسی مسائل و مشكلات جزيره خارك در بحث اسناد مالكيت اهالی اين جزيره بپردازند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *