درزی: هدفم تمدید قرارداد با تاتنهام است/ از استقلال پیشنهاد رسمی داشتم

13:12 - 14 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۰۸۱۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال جوانان تاتنهام گفت: قرارداد من با تاتنهام در تابستان پیش‌رو به پایان می‌رسد اما هدفم این است که در این تیم بمانم و به کارم ادامه دهم.

امیرعلی درزی، دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال جوانان تاتنهام در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط این روزهای خود اظهار داشت: نزدیک به یک سال به دلیل مصدومیت فعالیت فوتبالی نداشتم و به تازگی شرایط تمرین و مسابقه را پیدا کردم. اگرچه شکستگی پا من را چند ماهی از فوتبال دور کرد، اما الان همه چیز به حالت عادی برگشته و به خوبی پیش می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی با باشگاه تاتنهام قرارداد دارد، عنوان کرد: قراردادم با تاتنهام در تابستان پیش‌رو به پایان می‌رسد. هدفم این است در تاتنهام بمانم و به کارم ادامه دهم چون از کودکی در این باشگاه بودم و به همه چیز عادت کردم و کاملاً از حضور در اینجا راضی هستم. تاتنهام باشگاه بزرگی است و ادامه حضور در آن برای من قطعاً افتخار خواهد بود اما باید با مدیران باشگاه صحبت کنیم تا هر چه صلاح است اتفاق بیفتد.

دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال جوانان تاتنهام در خصوص شایعه 2 سال قبل حضورش در تیم استقلال ایران، تصریح کرد: من پیشنهاد رسمی از باشگاه استقلال دریافت کردم و ابتدا همه چیز به خوبی پیش ‌رفت اما به دلیل یک سری مسائل از جمله غیرحرفه‌ای بودن مدیران وقت باشگاه همه چیز خراب شد. این اتفاقات غیرحرفه‌ای تا جایی بود که حتی نمی‌توانم آنها را بر زبان بیاورم.

درزی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر و اینکه آیا مسابقات تیم ملی را دنبال می‌کرد یا خیر، عنوان کرد: بازی‌های تیم ملی را در جام جهانی دنبال کردم. خیلی امیدوار به صعود از گروه بودم اما به نظرم نحوه بازی تیم ملی برای حضور در رقابتی مثل جام جهانی صحیح نبود. در رقابت‌هایی که هر 4 سال یک بار و در این سطح فوق‌العاده برگزار می‌شود، شما نمی‌توانید فقط دفاع کند بلکه باید به همان میزان روی خطوط میانی و حمله هم کار می‌کردیم. اینکه تیم ملی کشورم شانس صعود از گروهش در جام جهانی را داشت اما این اتفاق رخ نداد، من را خیلی ناراحت کرد.

وی در واکنش به اینکه فکر می‌کند روزی برای تیم ملی ایران بازی کند، گفت: چرا که نه؟ آرزوی من و هر فوتبالیست ایرانی دیگری بازی برای تیم ملی است. این یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود. من یک ایرانی هستم و آرزو دارم برای تیم ملی و حتی در آینده برای تیم‌های لیگ ایران بازی کنم، اما الان برای این حرف‌ها کمی زود است چون تصمیم دارم در اروپا بمانم و آینده فوتبالی خود را بسازم.

دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال جوانان تاتنهام در مورد جام جهانی 2022 قطر تصریح کرد: رقابت‌های جالبی و جذابی بود اما به نظرم این جام نسبت به جام جهانی روسیه کیفیت پایین‌تری داشت. شما حس نمی‌کردید که جام جهانی دارد برگزار می‌شود. من تمایل داشتم پرتغال و آرژانتین به دیدار نهایی برسند ولی درکل فکر می‌کنم آرژانتین لایق قهرمانی بود. آنها تیمی پرستاره بودند که هرکدام از بازیکنان‌شان خصوصیات خاص خود را داشتند.

درزی در خصوص چشم‌اندازی که از آینده فوتبالی خود دارد، خاطرنشان کرد: برنامه من این است که در سال‌های آینده به تیمی بروم که در آن بازی‌های زیادی انجام دهم و دیده شوم. من باید در جایی فوتبال بازی کنم که بتوانم پله‌های ترقی را به خوبی و یکی از پس از دیگری طی کنم. این برای من می‌تواند حضور در رده بزرگسالان یکی از تیم‌های انگلیسی یا فرانسوی باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *