فیلم‌تئاتر «پیرمرد و ببر» بار دیگر تماشایی شد

9:37 - 14 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۰۷۵۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
فیلم‌ تئاتر «پیرمرد و ببر» به کارگردانی حسن دادشکر ویژه مخاطبان نوجوان در پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت رایگان اکران می‌شود.

خبرگزاری میزان -طبق اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش به نویسندگی علی خاکبازان و کارگردانی حسن دادشکر در دو روز پایانی همین هفته ۱۵ و ۱۶ دی ۱۴۰۱ در پایگاه کانون به نشانی cinema.kpf.ir/film در دسترس مخاطبان و سایر علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

فیلم‌تئاتر «پیرمرد و ببر»، از تولیدات سال ۱۳۹۵ مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره ببری است که هر از چندگاه به اهالی و احشام یک روستا حمله می‌کند و به آنها آسیب می‌رساند. روزی ببر از سوی اهالی، گرفتار و در قفس نگهداری می‌شود. در همین هنگام عاقل مردی جهاندیده، ببر را در قفس می‌بیند و به خاطر التماس، ناله و گریه ببر، او را از قفس رها می‌کند. اما...

مشاوره کارگردان این نمایش را مرتضی طاهری، طراحی صحنه، پوستر و بروشور را تینا دادشکر، طراحی لباس و ماسک را آرش شریف‌زاده، آهنگ‌سازی را رامین کهن، دستیاری کارگردان را معصومه آرواز و سرایش شعر این اثر را رودابه حمزه‌ای بر عهده دارند.

همچنین سعید ابک، آرش شریف‌زاده و راحله شمس‌آبادی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند و مدیریت صحنه آنرا حمیدرضا گودرزی، دوخت لباس را مریم لواسانی، ساخت دکور را علیرضا حسین‌پور و محمدرضا شاملوفرد، گریم را حمید مرادی، طراحی نور را محمدرضا شاملوفرد و اجرای پوستر و بروشور را حسین محمدی بر عهده داشتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پیرمرد و ببر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *