انهدام باند توزیع کنندگان ارزهای جعلی

17:24 - 13 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۰۲۸۱
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند 5 نفره توزیع کنندگان ارزهای جعلی خبر داد و گفت: اعضای این باند از اتباع کشورهای همسایه بودند.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: اوایل آذر ماه سال جاری خبری مبنی بر توزیع ارزهای جعلی «روپیه هندی» جعلی در محدوده "بازار "تهران دریافت و با توجه به اهمیت موضوع مراتب در دستور کار کارگاهان مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی تهران قرار گرفت .

وی با بیان اینکه کارآگاهان در تحقیقات اولیه موفق شدند 2 تن از اعضای این باند را که از اتباع کشورهای همسایه بودند در حال توزیع اسکناس های جعلی دستگیر کنند ادامه داد: در بررسی های دقیق تر، از متهمان 105 قطعه اسکناس جعلی شامل 89 قطعه اسکناس 2 هزار روپیه ای و 16 قطعه اسکناس 5 هزار روپیه ای کشف شد.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم این پلیس اظهار کردند اسکناس ها را از 3 تبعه دیگر از کشورهای همسایه خریداری کردند و در شاخه دیگری از بررسی های ، کارآگاهان مخفیگاه این 3 متهم را در شهر "قم" شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تهران گفت: پس از هماهنگی های قضائی کاراگاهان سایر اعضای این باند را نیز در شهر قم دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی تهران انتقال دادند.

گودرزی خاطرنشان کرد : با اعتراف متهمان به بزه انتسابی، هر 5 متهم با صدور قرار تأمين مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *