رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مزایده ۴۷۰ کیلوگرم زعفران موجود در انبارهای اموال تملیکی هرمزگان برگزار می‌شود

16:13 - 10 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۵۴۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده سراسری فروش ۴۷۰ کیلوگرم زعفران به همراه ۲۲۱ ردیف کالای موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان خبر داد.


مجتبی قهرمانی در گفت‌وگو با میزان اعلام کرد: در راستای اجرای دستورات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم نظارت مستمر و ساماندهی انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده سراسری شماره ۲۶۴ استان هرمزگان شامل ۴۷۰ کیلوگرم زعفران به همراه 221 ردیف کالای موجود در انبارهای تملیکی استان هرمزگان شامل مقادیر قابل توجهی مواد شیمیایی، ماشین آلات راهسازی، تجهیزات صنعتی، لوازم و کالا‌های الکترونیک، تأسیسات پالایشگاهی و سایر کالاهای عمومی به ارزش پایه ۴۵۴ میلیارد تومان از روز دوشنبه ۱۲ دی ماه لغایت ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مزایده می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دفترخانه‌های اسناد رسمی، پس از دریافت امضای الکترونیک نسبت به رویت لیست کالاها و ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه‌های اینترنتی به آدرس‌های الکترونیکی www.tamliki.ir و www.setadiran.ir اقدام کنند.

قهرمانی با بیان اینکه دریافت جزئیات این مزایده برای متقاضیان از طریق مشاهده متن فراخوان امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به اداره کل اموال تملیکی هرمزگان از تمامی کالاهای موضوع این مزایده بازدید کنند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات جهادی انجام شده در سازمان اموال تملیکی برای ساماندهی انبارهای استان و برگزاری مستمر و منظم مزایده ها در این خصوص، تحولات مثبت ایجاد شده را مرهون عمل به رهنمودهای ریاست قوه قضاییه و تلاش و پشتکار مسئولین و کارکنان این سازمان عنوان نمود و بر ادامه این روند تا تعیین تکلیف صد درصدی کالاهای موجود تأکید کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *