حاتمی: در دیدار مقابل الریاضی کم دقت بودیم/ این نتیجه قابل جبران است

7:45 - 05 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۸۱۹۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تمام بازیکنان و حتی خودم در دیدار مقابل الریاضی لبنان کم دقت بودیم.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار شهرداری گرگان با الریاضی لبنان در رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا اظهار داشت: بازی بدی را مقابل الریاضی انجام ندادیم و در کوارتر سوم فقط عملکرد خوبی داشتیم. تمام بازیکنان و حتی خودم در این دیدار کم دقت بودیم. بعضی از نفرات‌مان به تازگی از بند مصدومیت رها شده بودند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه نتیجه را واگذار کردیم از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. از طرف دیگر بُعد مسافت روی بازیکنان‌مان تأثیر منفی گذاشته بود. متأسفانه زمان کافی برای این دیدار نداشتیم. واقعاً مسافت طولانی خستگی زیادی به ما وارد کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: تیم الریاضی برای بازی با ما به بهترین شکل آماده شده بودند و چندین هفته تمرین خوب داشتند. همچنین بعد از رقابت‌های لیگ داخلی‌شان با ریکاوری مناسب و شرایط بهتر مقابل ما حاضر شدند.

حاتمی با اشاره به اینکه اجازه ندادیم اختلاف بیشتر شود و هنوز هم این نتیجه قابل جبران است، عنوان کرد: البته جای بسی خوشحالی دارد که با اختلاف امتیاز زیادی به الریاضی نباختیم و هنوز جای جبران وجود دارد. البته جو ورزشگاه هم سنگین بود و تماشاگران حریف شرایط بدی برای ما ایجاد کرده بودند.

وی در مورد اینکه می‌گویند بازیکنان خارجی تیم شهرداری گرگان خوب نبودند، توضیح داد: اصلاً درست نیست، زیرا آنها بازی خوبی انجام دادند. با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داریم با همین شرایط باید به کار ادامه دهیم. می‌‎دانم شرایط سخت است و در هر بازی فشار مضاعفی به ما وارد می‌شود، اما تلاش می‌کنیم با کمک یکدیگر در هر بازی بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *