رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مربی ملوان: پس از 50 روز تعطیلی همه تیم‌ها به هم ریخته‌اند/ در نیمه اول باید 3 گل می‌زدیم

19:52 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۷۰۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: تیم‌هایی زرنگ هستند که در همین بازی‌های اول پس از تعطیلات امتیاز جمع کنند.

خبرگزاری میزان - مهران برزگر، مربی تیم ملوان بندر انزلی در نشست خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*بازی امروز را می توانیم به دو بخش تقسیم کنیم. در نیمه اول حتی مستحق زدن سه گل بودیم. در نیمه دوم طبیعی بود فشار میزبان روی دروازه ما زیاد شود اما انسجام دفاعی تیم ما کار حریف را سخت کرد. به مردم رفسنجان بابت داشتن چنین تیم خوبی تبریک می‌گویم.

*بازی به بازی روند صعودی ما شکل می گیرد و امیدوارم آخر فصل جایگاهی مناسب تیم ملوان به دست بیاوریم. بر اساس فیلم بازی کاملا مشخص است که سه موقعیت صددرصد گل داشتیم. طبیعی است تیم حریف در نیمه دوم می‌آید که تیم ما را تحت فشار بگذارد اما انسجام تیم ما کار را برای حریف سخت کرد.

*شرایط بازی ایجاب می‌کند شکل بازی ما اینطور باشد. ما درک می‌کنیم. وقتی بازی خوبی انجام می‌دهیم. طبیعیست که حریف هم با ترس بازی کند. در نیمه دوم هم راه‌های نفوذ حریف را بستیم چون شناخت خوبی از تیم محمد ربیعی داشتیم.

*چرخه فوتبال هرچه ادامه داشته باشد بهتر است. بعد از حدود 50 روز وارد مسابقات شدیم. شکل اکثر تیم‌ها به هم ریخته است و نیاز به زمان دارند که به شکل خوب برگردند. تیم‌هایی زرنگ هستند که در همین بازی‌های اول امتیاز جمع کنند. مثل همین کاری که تیم ما انجام می‌دهد و باهوش بازی می‌کند. با توجه به پتانسیل جوان تیم‌مان، مازیار زارع چنین طراحی را برای تیم انتخاب کرده است.

*عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم. کارشناسان باید نظر بدهند. مربی هرچقدر صحبت کند فایده ندارد. باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

*بازی مس کرمان برای‌مان دشوار است و باید طراحی لازم را انجام بدهیم. فلسفه ما در هر بازی فرق دارد. باید با شناخت کافی از مس کرمان به طراحی این بازی بپردازیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *