اعلام زمان برگزاری دور برگشت لیگ برتر اسنوکر

14:58 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۶۶۳۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
با اعلام رئیس سازمان لیگ اسنوکر، مرحله برگشت نخستین دوره این رقابت ها بهمن ماه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور شهریورماه با حضور ۱۴ تیم در آکادمی بولینگ و بیلیارد فدراسیون (مجموعه ورزشی انقلاب) برگزار شد. 

این مرحله از رقابت‌ها طی هفت روز پیگیری شد و در پایان برگزاری ۹۱ دیدار تیم آرتین به عنوان قهرمانی دست یافت. 

البته قهرمان نهایی نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه های کشور پس از برگزاری دیدارهای مرحله برگشت مشخص خواهد شد. هنوز محل برگزاری این مرحله از رقابت ها نهایی نشده است اما به گفته رئیس سازمان لیگ اسنوکر بهمن ماه زمان موردنظر برای برگزاری آن است. 

کاظم ساجد در این زمینه گفت: چند استان برای میزبانی مرحله برگشت لیگ اسنوکر باشگاه های کشور اعلام آمادگی کرده اند. ارتقای سطح کیفی میزبانی در کنار تسهیل بستر حضور و ایاب و ذهاب دو موضوع کلی است که در انتخاب محل برگزاری این مرحله از رقابت ها باید در نظر داشت. 

وی با تاکید بر اینکه تصمیم گیری نهایی در این زمینه با نظر ریاست فدراسیون انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: اینگونه پیش بینی می شود که از نظر مکانی و زمانی شرایط برای برگزاری لیگ اسنوکر مهیا باشد. بنابراین مبنا روی همین بازه زمانی است اما در نهایت نظر رئیس فدراسیون تعیین کننده خواهد بود. 

رئیس سازمان لیگ اسنوکر با بیان اینکه برنامه ریزی برای برگزاری دیدارهای مرحله برگشت مانند مرحله رفت خواهد بود، ابراز امیدواری کرد که لیگ اسنوکر باشگاه های کشور طی سال های آینده هم به صورت متوالی پیگیری شود. 

وی در این زمینه گفت: بر اساس آنالیز و آسیب شناسی دیدارهای دور رفت و برگشت نخستین دوره لیگ اسنوکر شاید تغییراتی در آئین نامه سازمان لیگ ایجاد شود تا ملاک عمل برای پیگیری قانونمندتر و هدفمندتر مسابقات در سال های آینده باشد. 

ساجد همچنین در مورد رویکرد سازمان لیگ اسنوکر در مورد شرکت کنندگان در مسابقات گفت: برای آغاز نخستین دوره مسابقات استقبال خوبی از سوی تیم ها صورت گرفت. تعداد تیم های شرکت کننده در مرحله رفت قابل قبول و رضایت بخش بود اما به هر حال مباحث فنی و مالی و حتی معنوی در کنار مباحث برون مرزی از جمله مسائلی هستند که می توانند باعث ترغیب بیشتر تیم ها برای حضور در مسابقات شده و اینگونه بسط و گسترش عمومی اسنوکر را هم به همراه خواهد داشت. حتما به این مسائل توجه خواهیم داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *