مطهری: تعطیلات همیشه به ضرر فوتبال است/ سعی می‌کنم انسان خوب و وارسته باشم

0:21 - 02 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۵۴۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:‌ مربیگری در نساجی مفهومش برایم این است که همیشه تلاش کرده‌ام صادقانه کار کنم.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی نساجی مازندران با هوادار تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:‌

*ما بازی قبل را به یک شکل عجیب و غیر منتظره ای را واگذار کردیم. سعی کردیم بازی را فراموش کنیم و خودمان را آماده مسابقه فردا کرده‌ایم. بازی‌های سختی و فشرده‌ای داریم و از هر نظر خودمان را آماده کردیم که بازی تاکتیکی، قابل قبول و رو به جلویی را ارائه بدهیم. بازیکنان ما توانمند هستند و از آنها می‌خواهم که خودشان باشند و خارج از مسائل احساسی از بازی‌شان لذت ببرند. بازیکنان تیم برای من ارزشمند هستند و توانمندی‌های‌شان را ثابت کرده‌اند.

*تعطیلات همیشه به ضرر فوتبال است و اگر کسانی که فوتبال را حرفه ای و جدی دنبال می‌کنند، می‌دانند این در فوتبال قابل قبول نیست اما به نظر سازمان لیگ احترام گذاشتیم و همه تیم ها درگیرش بودند. ما هم روند خوبی داشتیم ولی به این مسایل فکر نمی‌کنم. تعطیلات برای فوتبال خوب نیست. در مورد مسایل حاشیه ای هم مساله ای نیست و مشکلی نداریم.

*نمی‌دانم کدام کارشناس با شما صحبت کرده است که می‌گوید ما فشار زیادی به بازیکنان وارد کرده‌ایم. بالانس تمرینی خوبی داریم. در ترکیه هم بازی های فوق‌العاده ای انجام دادیم اما در طول فصل پیش می‌آید که گاهی یک یا دو بازی خوب نباشد و خراب شود. این را می پذیریم و همه آن به عهده من است. بعد از باخت به نفت گفتم خجالت زده هستم کسی مشکلی نداشته اما روند خوبی داشته‌ایم و فردا این را ثابت خواهیم کرد. در مورد مصدومیت هم باید بگویم فوتبال بازی درگیرانه و فیزیکی است و مهدی در تمرین مصدوم شد. شاهین طاهرخانی هم در یکی از بازی‌های دوستانه مصدوم شد. برای هر دوعزیز آرزوی سلامتی می‌کنم.

*متاسفانه این فصل فقط در دو بازی هواداران ما را حمایت کردند و هواداران نساجی ویژه هستند و دست تک تک شان را می‌بوسم و روحیه واقعی به تیم تزریق می‌کنند و متاسفانه این شانس را نداشتیم که خیلی از آن بهره ببریم اما انرژی مثبت را از آنها گرفته‌ایم. البته باید نسبت به بضاعت خودمان واقع بین باشیم باید این عزیزان هم توقع داشته باشند نهایت تلاش را می‌کنیم که بهترین باشیم. مربیگری در نساجی مفهومش برایم این است که همیشه تلاش کرده‌ام صادقانه کار کنم.

*مدل زندگی ام این است که همیشه سعی می‌کنم انسان خوب و وارسته باشم. یک معلم والگوی خوب برای شاگردانم باشم. سعی کردم همیشه مبادی آداب باشم. دوست دارم خانواده و دوستانم وحتی خودم قبل از اینکه دنبال جام ها باشیم، در مورد انسانیت و اخلاقم صحبت شود و این برایم اولویت است و سعی می‌کنم بهترین خودم باشم. سعی می‌کنم جوری باشم که در مورد انسانیت و اخلاقم صحبت شود. هم از نظر فنی و اخلاقی یک الگو برای بازیکنانم باشم.

*بزرگترین رویداد فوتبالی دنیاست و بهترین ها انجا هستند و آرزویم این بود که تیم ملی بالا برود و امسال می توانستیم از گروه مان صعود کنیم با توجه به گروهی که داشتیم و پتانسیلی خوب بازیکنان؛ اما این اتفاق رخ نداد. بهترین ها را برای تیم ملی آرزو می‌کنم. من بین تیم های دیگر طرفدار ایتالیا و برزیل هستم. البته ایتالیا به جام جهانی صعود نکرد و برزیل هم یک تیم توانمند بود که خودش را به سطح اول دنیا آورده بود اما آن اتفاق رخ داد و حذف شد اما برزیل همیشه برزیل است.

*احمد موسوی بازیکن بزرگی بوده در تیم های خوبی بازی کرده و مدتی از فوتبال دور بوده و باید کمکش کنیم که به فوتبال برگردد در بازی قبل هم بحث احمد نبود تیم ما بد بود و مقصر آن هم کسی نبود جز خود من.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *