رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امضا تفاهم نامه همکاری انجمن صنفی سیمان و انجمن صنفی مواد نسوز/فرمانی: ایجاد قیمت رقابتی و کیفیت یکسان با محصولات خارجی مشابه از مهمترین اهداف این تفاهم ‌نامه است

21:11 - 30 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۴۶۲۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه صنعت دیرگداز تفاهم نامه همکاری میان انجمن صنفی کارفرمایان سیمان و انجمن صنفی کارفرمایان صنعت مواد نسوز به امضا رسید.

خبرگزاری میزان_ طبق اعلام روابط عمومی انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، هفتمین نمایشگاه صنعت دیرگداز با مشارکت تولیدکنندگان داخلی و خارجی در تاریخ ۲۹ آذرماه در محل نمایشگاه‌های هتل المپیک در حالی آغاز به کار کرد که در مراسم افتتاحیه این رویداد تفاهم نامه همکاری میان انجمن صنفی کارفرمایان سیمان و  انجمن صنفی کارفرمایان صنعت مواد نسوز به امضا رسید.

حمید فرمانی رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، در افتتاحیه این نمایشگاه تاکید کرد: هدف اصلی از امضا این تفاهم نامه،رشد و ارتقا همکاری‌های مثبت بین طرفین اعم از برگزاری همایش‌های مشترک، آموزش‌ها و ایجاد رابطه تجاری بلند مدت است.

فرمانی افزود: باتوجه به اینکه مشتری ۴۰ درصد از تولیدات صنعت نسوز کارخانه‌های سیمان کشور هستند، امضا این تفاهم‌نامه به ایجاد یک همکاری خوب و مثبت و پایدار کمک کرده و باعث ایجاد هرچه بهتر عمل به تعهدات و ایجاد قیمت رقابتی و کیفیت یکسان با محصولات خارجی مشابه می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با عقد تفاهم‌نامه‌هایی از این قبیل شاهد رشد و پیشرفت روزافزون صنعت سیمان و همکاری‌های مثبت میان این صنعت با صنایع دیگر هستیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: صنعت سیمان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *