بابایی: دروازه‌بان‌های تیم ملی در دربی ضعیف کار کردند/ به ثمر رسیدن 4 گل قابل پیش‌بینی نبود

0:21 - 01 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۴۳۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دروازه‌بان‌های اول و دوم تیم ملی در دربی 99 اصلاً خوب کار نکردند و گل‌های بدی را در این دیدار خوردند.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی99 اظهار داشت: دربی خوب و پرگلی بود که اصلاً زدن 4 گل قابل پیش‌بینی نبود، چون در سال‌های اخیر بازی‌های پرگلی نداشتیم، اما با توجه به اینکه بازیکنان در کوران مسابقات قرار نداشتند، سرعت بالایی در این دیدار وجود نداشت. بازیکنان به راحتی از مدافعان رد می‌شدند و کارهای ترکیبی آنچنانی در بازی وجود نداشت.

وی در مورد عدم حضور تماشاگران عنوان کرد: اگر تماشاگر در دیدار دربی حضور داشته باشد به ارائه بازی زیبا کمک خواهد کرد. اگر در این دیدار که 4 گل داشت هواداران هم حضور داشتند، بازی مهیجی را شاهد بودیم که حیف تماشاگران در ورزشگاه نبودند.

کارشناس فوتبال در خصوص وقفه در مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: به طور حتم وقفه‌های زیاد در کوران یک فصل لیگ برتر، کیفیت بازی‌ها را کاهش خواهد داد و همچنین بازیکنان از شرایط آرمانی دور خواهند ماند. این مشکلات قطعاً روی کیفیت کار بازیکنان استقلال و پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته بود. پرسپولیس در دربی 99 به خاطر نداشتن دو مهاجم خارجی خود لطمه دید که در برخی از اوقات طولانی شدن رقابت‌ها چنین مسائلی حاشیه‌ای را به وجود می‌آورد. اگر دربی قبل از تعطیلات برگزار می‌شد به نفع هر دو تیم بود که بازیکنان در شرایط مناسب بازی قرار داشتند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دچار افت خواهند شد، یادآور شد: در طول یک فصل رقابت‎‌های لیگ تمامی تیم‌ها افت محسوسی خواهند داشت و مجموعه کادر فنی برای این افت میان فصل برنامه مدون خواهد داشت. بر همین اساس باید بازی‌های تدارکاتی خوبی برای بازیکنان تدارک دیده شود که همیشه در شرایط ایده‌آل قرار داشته باشند و بحران وارد تیم نشود.

بابایی درباره گل‌هایی که دروازه‌بانان استقلال و پرسپولیس در دربی 99 دریافت کردند، خاطر نشان کرد: گلرهای دو تیم که دروازه‌بان‌های اول و دوم تیم ملی هم محسوب می‌شوند در دربی 99 اصلاً خوب کار نکردند، آنها گل‌های بدی را در این دیدار خوردند. گل دومی که استقلال دریافت کرد، حسینی در خروج از دروازه بسیار ضعیف عمل کرد. بیرانوند هم آنچنان روز خوبی را سپری نکرد و در حد و اندازه‌های خود نبودند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *