مهدی‌پور: این بازی جذابیت همیشگی را نداشت/ به حضور در تیم ملی برای جام ملت‌ها فکر می‌کنم

21:06 - 29 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۳۳۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها روی ضربات ایستگاهی خوب کار کردند و البته در جریان بازی نمی‌توانستند موقعیت خلق کنند.

خبرگزاری میزان - مهدی مهدی‌پور پس از تساوی 2 بر 2 استقلال و پرسپولیس در دربی 99 اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*این بازی جذابیت همیشگی را برای من نداشت، چون دربی همیشه دو، سه هفته قبل شروع می‌شد و هیجانات آن ادامه داشت. فوتبال و دربی دغدغه مردم نیست و بازی هم آن شور و هیجان را برای شخص من نداشت.

*باید می‌بردیم، اما روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم و امتیازات تقسیم شد. پرسپولیسی‌ها روی ضربات ایستگاهی خوب کار کردند و البته در جریان بازی نمی‌توانستند موقعیت خلق کنند.

*مصدومیت رضاوند؟ رباط داخلی او آسیب دیده است و امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد. ان‌شاءالله مشکل خاصی نباشد و زود به تمرینات بازگردد و به تیم کمک کند.

*خط خوردن از لیست تیم ملی؟ این مسئله بستگی به نظر کی‌روش داشت. مهم برای ما موفقیت تیم ملی بود. اینکه من باشم یا نفر دیگری، نظر کی‌روش بود.

*لیست 25 نفره کی‌روش؟ درباره این مسئله کی‌روش باید پاسخگو باشد و من نمی‌توانم نظر خاصی بدهم.

*انگیزه برای جام ملت‌های آسیا؟ صددرصد انگیزه دارم. ابتدا سعی می‌کنم به استقلال کمک کنم، چون اولویتم استقلال است تا چیزی که در توانم است، به نمایش بگذارم. قطعا به تیم ملی برای جام ملت‌ها هم فکر می‌کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *