رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سردار قاآنی: دشمنان قطعا جواب اقدامات اخیرشان را خواهند گرفت

16:59 - 29 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۲۹۹۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند دوران بزن و در رو تمام شده است، گفت: دشمنان این نظام بدانند که قطعا جواب اقدامات اخیرشان را خواهند گرفت.

خبرگزاری میزان - به گزارش دفاع پرس سردار «اسماعیل قاآنی» ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم سالگرد شهادت سردار حسن ایرلو اظهار داشت: امروز سالگرد شهیدی است که تمام عمر ارزشمند خود را در راه انقلاب اسلامی با مجاهدت در صحنه‌های مختلف گذراند. 

سردار قاآنی با اشاره به رشادت‌های شهید ایرلو بیان کرد: شهید ایرلو از دوران نوجوانی با همراهی دو برادر شهیدش مبارزه مجاهدانه در راه خدا را از صحنه های دفاع مقدس شروع کرد و مرحله به مرحله در همه صحنه های مورد نیاز انقلاب و در بیش از سی سال گذشته در صحنه‌های مختلف مقاومت در هر کجا که ضرورت بود این مرد قهرمان صحنه فداکاری برای انقلاب اسلامی حضور داشت.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: اگر همه واژه‌هایی که برای این مرد بزرگ به کار گرفته شده را جمع کنیم، در واژه مقدس و معنای مقاومت می‌گنجد.

وی با بیان اینکه شهید ایرلو مرد میدان مقاومت بود، تصریح کرد: او چه در دوره دفاع مقدس، چه در صحنه های مختلف برای پرورش دادن نیروهای عرصه مقاومت، چه حضور مستقیم در صحنه های مقاومت، چه در پشتیبانی از مظلومین مختلف و در این آخرین مرحله در عرصه سیاسی این خصلت مردانگی مقاومتی که در وجود این شهید عالی‌مقام بود همه جا او را برجسته می‌کرد.

سردار قاآنی تاکید کرد: بهترین واژه برای این مرد بزرگ، مرد مقاومت است. اگر در صحنه دفاع مقدس است، مقاومت می کند، اگر در پشتیبانی از مظلومین است، مقاومت می‌کند، اگر سفیر هم هست در میدان مقاومت کار دیپلماتیک و سیاسی را دنبال می کند. این واژه هم واژه ساخته و پرداخته ما نیست.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مقاومت در دین اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: ما بچه مسلمان هستیم، نبی مکرم اسلام(ص) امیرمومنان(ع) و وجود مبارک حضرت زهرا(س) الگو و اسوه‌ای هستند که ما بنا داریم به تبعیت از آن‌ها به حول و قوه الهی حرکت کنیم. اگر می‌خواهیم در مقابل استکبار جهانی و آمریکای جنایت‌کار سربلند بایستیم باید اهل مقاومت باشیم.

وی ادامه داد: ما وقتی مسلمان هستیم و پیرو نبی مکرم اسلام جزو مهمترین دستورات الهی به نبی مکرم اسلام که خود حضرت هم اقرار و اهمیت آن دارند، موضوع مقاومت است. هنگامی که به ایشان این آیه مبارکه نازل شد که «فستقم کما امرت» و سپس «من تاب معک».

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مقاومت مربوط به امروز نیست و مقاومت موضوعی است که ائمه معصومین را تا وادی شهادت پیش برد، تصریح کرد: ما مفتخریم که تنها مکتبی هستیم که تمام رهبران ما بلا استثنا به شهادت رسیدند و در راه مقاومت در برابر مستکبران جهان جان شیرین خود را فدا کردند.

سردار قاآنی تصریح کرد: وقتی میدان برای پیروان مکتب ائمه معصومین باز شد آن‌ها به خوبی نشان دادند که مرد مقاومت هستند. امروز به برکت راهنمایی‌های امام این انقلاب و فضایی که برای نظام اسلامی ما باز شده، اثبات شد که واژه مقاومت چه واژه با برکتی است و هر کسی که در میدان مقاومت ایستاد، با دست خالی موفق و پیروز از میدان بیرون می‌آید.

وی افزود: واژه مقاومت آنقدر تأثیر داشته که حتی دشمنان ما نیز به رمز آن پی بردند. آمریکای جنایتکار و سگ دست پرورده‌اش رژیم صهیونیستی و برخی تفاله‌ها مانند عربستان سعودی را به جان مردم مسلمان انداختند و 7 هزار میلیارد دلار در منطقه غرب آسیا و ایران که کانون مقاومت است، هزینه کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه هزینه دشمنان نتیجه نداد و آن‌ها در هر صحنه‌ای وارد شدند، شکست خوردند، تصریح کرد: امروز به فکر این هستند که چگونه است که هر چقدر هزینه می‌کنند و سلاح و پول بیشتری صرف می‌کنند نمی‌توانند در برابر مقاومت ملت منطقه ما به پیروزی برسند.

سردار قاآنی با اشاره به موفقیت‌های محورهای مقاومت در سوریه، لبنان، فلسطین، عراق و یمن تصریح کرد: به هر گوشه از منطقه نگاه کنیم می‌بینیم که ملت‌های منطقه با تأثیر از مکتب انقلاب اسلامی، مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، راه زندگی با عزت را آموختند، ایستادند و پیروز شدند. لذا، بالاترین واژه برای شهید ما واژه مقاومت است.

وی ادامه داد: ما باید از شهدای بزرگ درس بگیریم. باید بدانیم در مسیری که می‌خواهیم حرکت کنیم چه روشی را باید به کار ببندیم. اگر می‌خواهیم در مقابل استکبار جهانی بایستیم و سرمان بالا باشد، باید اهل مقاومت باشیم و به حمدلله جمهوری اسلامی ایران تابلو زرینی از عرصه مقاومت در عرصه دفاعی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی است.

سردار قاآنی ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن اصلی هستند و عربستان کمترین و تفاله آن‌ها است؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی هر چه فشار بیاورد ما کوتاه نخواهیم آمد و اینجا کانون تولید قدرت نه برای خودش بلکه برای مسلمانان و غیرر مسلمانان است.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها در تمامی دوران به خصوص در ۲۰ سال گذشته با وجود مردانی همچون شهید سلیمانی، شهید ایرلو و شهدای مقاومت شکست خورده است؛ امروز آمریکا با هفت هزار میلیارد دلار هزینه و چند ده هزار کشته غیر از بی اعتباری و بدبختی چیز به دست نیاورده است.

سردار قاآنی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که فرمودند دوران بزن و در رو تمام شده است، گفت: دشمنان این نظام بدانند که قطعا جواب اقدامات اخیرشان را خواهند گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *