جعفری: همانطور که توقع مدال دارند به ما هم توجه کنند/ همه برای سربلندی ایران تلاش می‌کنیم

7:45 - 30 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۲۴۴۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نایب قهرمان پاراوزنه‌برداری پارالمپیک توکیو گفت: تمام ورزشکاران برای اهتزاز پرچم ایران تلاش می‌کنند و همانگونه که از ما توقع دارند به همان نسبت هم به ما توجه کنند.

امیر جعفری در گفت‌وگو با میزان، درباره کسب مدال طلای مسابقات پاراوزنه‌برداری جام جهان اظهار داشت: پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی تمام هدف و سیاست خودمان را به این سمت بردیم تا بتوانیم در مسابقات آتی بهترین نتیجه را بگیریم. با توجه به اینکه در کوران فصل بدنسازی قرار داشتیم به یک باره به کاپ جهانی امارات دعوت شدیم.

وی در مورد کسب نتایج خوب در امارات افزود: سطح مسابقات در اکثر اوزان بالا و اختلاف بین ورزشکاران برای رفتن روی سکو بسیار کم بود که نشان می‌داد تمام ورزشکاران با آمادگی بالا به امارات آماده بودند. به لحاظ نتیجه‌گیری تمام بچه‌ها نتایج خوبی گرفتند. هر 5 نفری که شانس کسب مدال طلا داشتیم، قهرمان شدند.

قهرمان پاراوزنه‌برداری جهان در خصوص اینکه آیا توانسته رکوردهایش را ارتقا دهد، تصریح کرد: توانستم در رنکینگ جهانی و همچنین آسیایی خودم را ارتقا بدهم و تمام تلاشم این است تا بتوانم به این روند رو به رشد همچنان ادامه دهم.

نایب قهرمان پارالمپیک توکیو با اشاره به اینکه مسئولان کشورمان باید به یک اندازه به رشته‌های ورزشی اهمیت بدهند، گفت: در این مدت مسئولان فدراسیون و انجمن تا حد توان از ما حمایت کردند و از لحاظ امکانات هر چیزی که مناسب بود برای ورزشکاران فراهم کردند. هر چند در این میان از مسئولان وزارت ورزش درخواست داریم همانطور که به فوتبال توجه می‌شود به ما هم توجه شود.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: تمام ورزشکاران در همه رشته‌ها برای اهتزاز پرچم ایران و افتخارآفرینی تلاش می‌کنند و همانگونه که در آستانه مسابقات پارالمپیک و بازی‌های پاراآسیایی از ما توقع دارند به همان نسبت هم به ما توجه کنند تا بتوانیم ظرفیتی که در ورزش کشور وجود دارد را بیشتر از قبل ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

گزارش: الیاس نویدی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *