رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

4 طرح تولید و اشتغال زایی در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

15:30 - 29 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۲۴۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
۴ طرح تولید و اشتغال زایی در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد.

خبرگزاری میزان-نشست ستاد اقتصاد مقاومتی به منظور بررسی ۴ طرح تولید و اشتغال زایی در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سید عیسی حسنی در این خصوص اظهار کرد: به منظور حل مشکلات سد راه تولید و اشتغال تحقق شعار سال ، دادگستری استان از ابتدای امسال تاکنون جلسات متعددی را با سرمایه گذاران و همچنین ادارات و سازمانهایی که در ایجاد اشتغال نقش دارند، برگزار کرده ایم.

معاون قضایی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: جلسه مهم ستاد قضایی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با حضور معاون استاندار و نمایندگان سازمان بازرسی و سایر نهادهای متولی امر و بخش خصوصی برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه ۴ موضوع و درخواست در حوزه های شیلات گردشگری و کارخانه آجر دهدشت و یک مورد دیگرهم در حوزه اقتصاد مقاومتی مطرح شد که نتایج مهم، مؤثر و مفیدی در نهایت داشتیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از و قوع جرم دادگستری استان در خصوص کارخانه آجر دهدشت گفت: با توجه به فعال بودن بیش از 350 نفر و حدود یکصد نفری که درخط تولید جدید این کارخانه به کار مشغول خواهند شد، تصمیمات خوب حمایتی اتخاذ شد و در خصوص 2 مورد از این موارد ستاد تصمیم گرفت که، نظریه تخصصی کارشناسان را اخذ کند و در یک مورد هم بحث استمهال مالیاتی بود که در این خصوص مصوب شد که به بنگاه برای جلوگیری از زمین گیر شدن و بیکاری کارگران این استمهال صورت بگیرد.

وی گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان متناظر با ستاد اقتصاد مقاومتی استانداری به بنگاه‌های اقتصادی کمک و سعی می کند در راستای مانع زدایی از تولید، یا ادامه کارهایشان، موانع را از میان راه بردارند.

در این نشست دانشی نیز ضمن انتقاد از نحوه سرمایه گذاری در طرحهای گردشگری در استان گفت: طرح های جامع گردشگری که برای استان تصویب می شوند باید بتوانند هدف، نقطه و هم زنجیره ای تکمیلی را به صورت کلی در این حوزه به یکدیگر متصل کند.

معاون سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: از ابتدای انقلاب تاکنون طرح‌های گردشگری فقط توانسته اند ۵ درصد اجرایی شوند.

دانشی افزود: این سازمان با توجه به رسالتی که بر عهده دارد، اجازه واگذاری مجوز های پراکنده و بدون هدف را نخواهد داد چون هدف از اجرای این طرح ها ، باید بر اساس اولویت جنگل، طبیعت و استان باشد.

در ادامه این نشست عسکری معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با توجه به اینکه در این نشست رسیدگی به برخی مشکلات کارخانه آجر دهدشت نیز مطرح شده است، اجازه تعطیلی کارخانه های اشتغالزا در استان را به هیچ عنوان نخواهم داد تا و اشتغال تعطیل نشوند .

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا حد ممکن کمک‌های خود را جهت جلوگیری از تعطیل شدن کارخانجات تولیدی در استان ادامه خواهیم داد چون هدف مان، حمایت از سرمایه گذاری و عدم تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری شاغلان خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *