رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام گروه‌بندی و جزئیات المپیاد فوتسال کیش کاپ

9:12 - 29 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۱۶۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسابقات المپیاد فوتسال جوانان (کیش کاپ) قرعه کشی شد.

خبرگزاری میزان - مراسم قرعه کشی مسابقات المپیاد فوتسال جوانان کشور با حمایت فدراسیون فوتبال و منطقه آزاد کیش، با حضور ۳٠ سرپرست تیم‌های شرکت کننده شب گذشته در جزیره کیش برگزار شد.

در ابتدا احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال از  کشاورز مدیرعامل منطقه آزاد کیش و تاج ریاست فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال کیش برای برگزاری این تورنمنت تشکر و قدردانی کرد و حمایت از قشر جوان را به منظور حمایت از تیم‌های پایه در بحث استعدادیابی در فوتسال کشور در دستور کار فدراسیون فوتبال عنوان کرد.

بعد از صحبت‌های رئیس کمیته فوتسال علی صانعی، سرمربی تیم ملی زیر 20 نحوه قرعه کشی و برگزاری  این مسابقات را بیان کرد که این مسابقات در ۸ گروه برگزار می‌شود و تیم‌های اول هر گروه در مرحله بعد برای کسب عناوین اول تا هشتم به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌های دوم هر گروه در مرحله بعد برای کسب رتبه‌های نهم تا شانزدهم با هم دیدار می‌کنند. تیم‌های سوم هر گروه نیز در مرحله بعد برای قرار گرفتن در جایگاه هفدهم تا بیست و چهارم  به دیدار هم می‌روند.

شش تیم چهارم گروه‌ها نیز در مرحله بعد برای کسب رتبه‌های بیست و پنج تا سی ام باهم پیکار خواهند کرد.

در پایان مراسم قرعه‌کشی مسابقات توسط احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال، محمد پازوکی رئیس هیات فوتبال کیش و احسان کامیانی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتسال انجام شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *