رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ذخیره آجیل و میوه‌ برای شب یلدا با تخفیفات ویژه/ عرضه چهار نوع برنج با کمترین قیمت

9:17 - 29 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۱۶۸۳
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: همزمان با ایام منتهی به شب یلدا چهار نوع برنج شیرودی، فجر، طارم و ندا مناسب دهک‌های مختلف جامعه و با کمترین قیمت کشوری در مرکز برنج ایران عرضه می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری شهر، ایوب فصاحت با بیان اینکه با توجه به تجارب گذشته ذخیره سازی قابل توجهی برای شب یلدا صورت گرفته است، اظهار کرد: میوه‌های اصلی همچون انار، هندوانه، مرکبات و سایر میوه‌ها در میادین و بازارها ذخیره شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اشاره به ذخیره‌سازی ۱۳۰ تن آجیل شب یلدا یادآور شد: این ذخیره با قیمت مناسب با تخفیفات ۵۰ درصدی و کیفیت مناسب انجام شده است.

فصاحت همچنین تصریح کرد: اختلاف قیمت میوه با بازار از ۴۵ درصد آغاز می شود و در اقلام اساسی نیز تخفیف به ۲۰ درصد می‌رسد.

وی با بیان اینکه امسال علاوه بر ذخیره سازی مناسب، نظارت بر میادین نیز با جدیت انجام می‌شود، اعلام کرد: از ابتدای هفته جاری تیم‌های نظارتی پنج برابر شده و این اکیپ‌ها در بازارها شدیدا بر روند عرضه محصولات برای شب یلدا نظارت می‌کنند.

فصاحت افزود: این نظارت انجام می‌شود تا با گران‌فروشی‌های احتمالی که بسیار محدود است، برخورد شود؛ موارد تخلف، بیشتر به بی‌نظمی معطوف بوده و از نظر قیمتی کمترین تخلف را شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه امشب و فردا شب(۲۹ و ۳۰ آذرماه) ساعت کاری میادین افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: تخفیفات ویژه‌ای نیز با کمک بهره‌برداران در نظر گرفته شده که ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف برای انواع میوه‌جات و همچنین آجیل و خشکبار را شامل می‌شود. تخفیف‌ها از ابتدای هفته آغاز شده و تا دو شب پس از شب یلدا ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با اعلام اینکه کیفیت میوه‌های قابل عرضه بسیار بالاست، تاکید کرد: شهروندان در آجیل و خشکبار نیز شاهد کیفیت بالایی برای این ایام خواهند بود.

وی با بیان اینکه چند کالای اساسی به صورت ویژه عرضه می‌شود، افزود: امسال برنج را با همکاری مرکز برنج ایران که مستقیما با کشاورزان و اتحادیه شالیکاران در ارتباط است، با کمترین قیمت کشوری عرضه می‌کنیم. چهار نوع برنج شیرودی، فجر، ندا و طارم در مرکز برنج عرضه می‌شود که دامنه‌ای کامل برای تمام دهک‌هاست.

فصاحت با تاکید بر اینکه امسال اقدامات را با مشارکت بهره‌برداران انجام داده‌ایم، گفت: خوشبختانه بهره‌برداران کمک قابل توجهی در این شرایط سخت اقتصادی داشته‌اند تا مردم با دغدغه خاطر کمتری اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی افزود: ما در تمام ۲۲ میدان پشتیبان بازارها مقدار قابل توجهی ذخیره میوه شب یلدا داریم و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *