تکلیف کادرفنی تیم ملی تکواندو هفته آینده مشخص می‌شود

10:08 - 29 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۱۲۸۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تیم های ملی تکواندو مردان و زنان ایران که با ۱۴ تکواندوکار عازم مسابقات شده بودند در پایان تنها به ۳ مدال برنز در بخش مردان رسیدند

خبرگزاری میزان - در پایان رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در مکزیک، کره جنوبی در بخش مردان به عنوان قهرمانی رسید و در بخش زنان نیز عنوان نخست تیمی از آن مکزیک شد. در بخش مردان بعد از کره جنوبی، تیم‌های اسپانیا و مکزیک در رده‌های بعدی جای گرفتند و در بخش زنان نیز پس از مکزیک، چین و صربستان دوم و سوم شدند. در مجموع زنان و مردان نیز تیم های مکزیک، چین و کره جنوبی اول تا سوم شدند و ایران در رده نازل هجدهم جای گرفت.

تیم‌های ملی تکواندو مردان و زنان ایران که با ۱۴ تکواندوکار عازم این مسابقات شده بودند در پایان تنها به ۳ مدال برنز در بخش مردان رسیدند و در بخش زنان نیز هیچ مدالی از آن ایران نشد تا در نهایت ایران در مجموع تیمی با نمایشی ضعیف و دور از انتظار در جایگاه هجدهم جهان قرار گیرد.

با توجه به این اتفاق و نتایج ضعیفی که در مکزیک به دست آمده مسئولان فدراسیون تکواندو در نظر دارند تا با تشکیل کمیته فنی درباره ابقا یا تغییر کادرفنی تیم‌های ملی آقایان و بانوان تصمیم گیری کنند. البته آن چیزی که مشخص است اینکه شخص رئیس فدراسیون علاقه زیادی به ادامه همکاری با کادرفنی هر 2 تیم دارد، اما همه چیز منوط به تصمیم نهایی اعضای فنی این فدراسیون شده است.

باید ببینیم مقانلو و مداح در سمت خود ابقا می‌شوند یا خیر.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *