رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید مسئولان قضایی استان گیلان از زندان لاکان/ اشتغال بیش از 500 مددجو در زندان

17:02 - 28 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۱۲۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی این استان به زندان لاکان رشت رفت و با مددجویان این زندان دیدار چهره به چهره داشت.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری این استان و سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی امروز 28 آذر در زندان مرکزی لاکان رشت حضور یافته و ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان از نزدیک در جریان روند بازسازی زندان و نحوه اشتغال و فعالیت زندانیان در مرکز حرفه آموزی و اشتغال قرار گرفتند.

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به اینکه این بازدید در اجرای راهکارهای سند تحول و تعالی در زمینه زندان‌ها و بازدیدهای دوره‌ای از زندان‌های استان صورت گرفت، گفت: برای رفع برخی نواقص موجود در زندان رشت، مجموعه‌های مدیریتی استان اعم از دادگستری و اداره زندان‌ها اقدامات و پیگیری‌های مستمری انجام دادند که خوشبختانه صد در صد آن تحقق یافته است.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حوزه قضایی ماکو بازدید کرد

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان اشتغال و بازاجتماعی کردن مددجویان است، تصریح کرد: زیرساخت‌های اشتغال زایی این زندان به صورت کامل فعال است و اکنون بیش از ۵۰۰ نفر از زندانیان داخل زندان مشغول به کار هستند.

دادستان مرکز استان گیلان تاکید کرد: در جریان بازدید امروز به ۲۰۰ نفر از زندانیان نیز مرخصی اعطا شد که مرخصی بیش از ۳۰نفر از آن‌ها مربوط به پایان حبس آنان بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *