رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تداوم بارش‌ها تا اواسط هفته/پایتخت تا چهارشنبه آلوده است

9:19 - 28 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۶۰۱۳۴
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز در سیستان و‌بلوچستان و شرق کرمان وزش باد پدیده غالب است و برای ارتفاعات جنوبی کرمان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه به تدریج از اویل امشب در غرب گیلان و شرق اردبیل شاهد افزایش ابر و آغاز بارش‌ها هستیم، ادامه داد: فردا سه‌شنبه گستره بارش‌ها شمال آذربایجان‌شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان‌شمالی را دربرمی‌گیرد و بارش‌ها در ارتفاعات رشته کوه البرز و مناطق سردسیر به شکل برف رخ می‌دهد.

همچنین بارش‌ها کماکان تا اواسط هفته در این مناطق با شدت و ضعف ادامه دارد.با بیان اینکه بارش‌ها برای روز سه‌شنبه در غرب مازندران و گیلان شدیدتر و در حد هشدار زرد است، متذکر شد: حتما شهروندانی که قصد سفر به مناطق شمالی کشور را دارند تجهیزات زمستانی با خود به همراه داشته باشند.

گودرزی با اشاره به اینکه بارش‌ها همچنان تا اواسط هفته در این مناطق با شدت و ضعف ادامه دارد، افزود: طی روزهای دوشنبه تا ظهر چهارشنبه با افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه در شهرهای تهران و البرز مواجه هستیم و هوا در این مناطق برای تمامی گروه‌ها سنی در حد هشدار نارنجی ناسالم است.

وی ضمن بیان اینکه طی روزهای آتی هوا در نیمه شمالی کشور سردتر می‌شود، اظهار کرد: از ظهر چهارشنبه با ورود ناپایداری به دامنه‌های جنوبی البرز در شهرهای تهران و البرز از میزان آلاینده‌ها کم می‌شود و هوای مطلوب‌تری را برای روزهای پایانی هفته انتظار داریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *