والیبال جام باشگاه‌های جهان| دو تیم ایتالیایی فینالیست شدند

11:23 - 20 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۹۷۰۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم‌های پروجا و ترنتینو از کشور ایتالیا با شکست حریفان برزیلی خود به دیدار نهایی مسابقات والیبال جام باشگاه‌های جهان صعود کردند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، بامداد امروز (یکشنبه 20 آذر) مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان جهان در بتیم برزیل با دو مسابقه پیگیری شد.

در نخستین دیدار تیم‌های ترنتینو ایتالیا و سادا کروزیرو برزیل به مصاف یکدیگر رفتند و ترنتینو سه بر صفر میزبان خود را شکست داد و به عنوان نخستین تیم به دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

سادا کروزیرو با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 22 و 25 بر 17 مغلوب پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها شد تا در آخرین روز این مسابقات برای کسب رتبه سومی به میدان برود.

در دومین مسابقه نیمه‌نهایی نیز تیم‌های پروجا ایتالیا و ایتامبه میناس برزیل به مصاف یکدیگر رفتند که پروجا دیگر نماینده ایتالیا در این مسابقات، سه بر یک حریف خود را از پیش رو برداشت و حریف ترنتینو در دیدار نهایی شد. پروجا در نخستین حضور خود در این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافت تا شگفتی ساز مسابقات شود.

ایتامبه در ست سوم 31 بر 29 پروجا را شکست داد، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیاز مشابه 25 بر 21 نتیجه را واگذار کرد تا حریف سادا در مسابقه رده‌بندی شود.

بدین ترتیب نمایندگان ایتالیا در دیدار نهایی برای کسب مقام قهرمانی و نمایندگان برزیل در دیدار‌ رده‌بندی برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برنامه دیدارهای رده‌بندی و نهایی هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان که یکشنبه شب (20 آذر) به وقت تهران برگزار خواهد شد، به قرار زیر است:

دیدار رده‌بندی، ساعت 19:30

ایتامبه میناس برزیل – سادا کروزیرو برزیل

دیدار نهایی، ساعت 22:30

پروجا ایتالیا – ترنتینو ایتالیا

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *