ترخیص فوری ۲۰۰ هزار سرم از بندر شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه قضایی

14:53 - 18 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۸۳۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از ترخیص فوری محموله ۲۰۰ هزار عددی سرم از بندر شهید رجایی بندرعباس با دستور ویژه قضایی و برای تأمین نیاز کشور خبر داد.

مجتبی قهرمانی در گفت‌وگو با میزان گفت: با توجه به اخبار مربوط به کمبود سرم در مراکز درمانی و داروخانه های برخی از استان ها و درخواست صاحبان کالا برای ترخیص محموله بزرگ سرم موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس، دستور ویژه قضایی برای ترخیص فوری این محموله ۲۰۰ هزار عددی سرم صادر شد و در نتیجه آن، محموله مذکور، امروز جمعه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۱ برای تأمین نیاز کشور به استان های مختلف ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، مأموریت ویژه‌ای نیز به دادستان مرکز استان و قاضی ویژه بنادر و گمرکات داده شد تا با همکاری مسئولان بندر شهید رجایی بندرعباس و دیگر دستگاه های متولی، ضمن اتخاذ تدابیر لازم برای ترخیص یکسره و بدون هیچگونه ایستایی و معطلی این محموله سرم، بر مراحل ارسال تا تحویل آن به مراکز درمانی نظارت کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه این دستور قضایی با توجه به نیاز فوری مراکز درمانی کشور به این اقلام دارویی صادر شده است، تأکید کرد: دستگاه قضایی در راستای وظایف ذاتی خود به منظور نظارت بر حسن اجرای قوانین و صیانت از حقوق عمومی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *