وزارت امور خارجه ایران : ایران در مقابله با اغتشاشات، نهایت خویشتنداری را به خرج داده است

0:09 - 18 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۷۹۱۲
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اظهارات مداخله جویانه اروپایی‌ها به اجرای حکم محسن شکاری، تاکید کرد: ایران در مقابله با اغتشاشات، نهایت خویشتنداری را به خرج داده است.

خبرگزاری میزان - وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در صفحه در صفحه توییتری به اظهارات مداخله جویانه برخی از کشورها و مقامات اروپایی به دنبال اجرای حکم اعدام «محسن شکاری» واکنش نشان داد .

در پیام وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  در این ارتباط آمده است :" ایران در مقابله با اغتشاشات، نهایت خویشتنداری را به خرج داده و بر خلاف بسیاری از رژیم‌های غربی که حتی معترضان مسالمت‌جو را نیز بدنام و با خشونت سرکوب می‌کنند، از روش‌های متناسب و استاندارد ضداغتشاش بهره گرفته است. همین امر برای روند قضایی نیز صادق است.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  می افزاید: اما امنیت عمومی، خط قرمز است. حمله مسلحانه و تخریبگری قابل تحمل نیست، حتی برای آن دسته از رژیم‌های غربی که فرصتی یافته‌اند تا ریاکارانه برای ایران خطابه بخوانند و غرب باید به جای نمایان کردن عدم صداقت خود، از میزبانی، پشتیبانی و تشویق تروریست‌ها دست بردارد."

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *