3 هزارو921 فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف جیرفت به صلح و سازش ختم شد

14:25 - 15 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۵۱۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان جیرفت استان کرمان گفت:به همت اعضا و دبیران شورای حل اختلاف طی 6ماه نخست سال جاری 3هزارو 921 فقره پرونده در جیرفت با مصالحه منتهی به صلح وسازش شده است.

خبرگزاری میزان - اصغر ستایی مختاری با قدردانی از تلاش اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف در امر صلح و سازش،اظهار کرد: از ابتدای سال جاری، نسبت پرونده های مصالحه شده به پرونده های قابل صلح در این حوزه قضایی، 53 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون از 26 هزار و 759 ابلاغیه، 24 هزارو 567 ابلاغیه الکترونیکی به اشخاص ابلاغ شده است، افزود:طبق اعلام آمار شعب ویژه زندان شوراهای اختلاف شهرستان جیرفت از ابتدای سال، تعداد 105فقره پرونده وارده داشته که خوشبختانه تعداد 102 پرونده رسیدگی و مختومه شده اند.

ستایی مختاری گفت: شعبه ویژه زندان این شهرستان تا شهریور سال جاری 68 پرونده به سازش رسانده و 4 مددجو را نیز از زندان آزادکرده است.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تعداد 3هزارو 921 فقره پرونده با تلاش وکمک اعضا وکارکنان شورای حل اختلاف شهرستان جیرفت به مصالحه و سازش رسیدند که با توجه به جمع بندی ها، 53 درصد از پرونده های موجود نسبت به سایر پرونده های قابل صلح، به صلح وسازش و دریافت عفو و گذشت ختم شده اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *