سرلشکر باقری: امنیت کامل در خلیج فارس برقرار است

9:19 - 13 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۱۵۱۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به کاهش حضور ناوگان‌ها و نیرو‌های فرامنطقه‌ای در خلیج فارس گفت: در منطقه خلیج فارس امنیت کاملی برقرار است.

خبرگزاری میزان - به گزارش دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه بازدید از پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق داریم که در استان بوشهر باشیم و از یگان‌های نیرو‌های مسلح در استان بازدید خواهیم داشت.

سردار باقری با تقدیر از تلاش‌های نیرو‌های مسلح در یگان‌های مختلف در استان بوشهر گفت: شاهد آمادگی بسیار خوب و اقتدار نیرو‌های مسلح در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و… در استان بوشهر هستیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: در منطقه خلیج فارس امنیت کاملی برقرار است و بخش اعظم خلیج فارس محدوده مأموریتی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است که امنیت آن را تأمین می‌کنند.

وی ادامه داد: در عرصه دریا (زیر آب و روی آب) و در فضا امنیت به‌صورت کامل برقرار است و گشت‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود و امنیت خوبی برقرار است.

سردار باقری با اشاره به اینکه حضور ناوگان‌ها و نیرو‌های فرامنطقه‌ای در خلیج فارس و تنگه هرمز به حداقل رسیده است، بیان کرد: این موضوع نشان‌دهنده امنیت منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: امنیت لازم برای فعالیت‌های اقتصادی در حوزه خلیج فارس، صیادی، تجارت و دیگر فعالیت‌ها در این منطقه برقرار است.

شب گذشته رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ورود استان بوشهر شد و در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر اظهار داشت: هدف از این سفر بازدید از مراکز نیرو‌های مسلح و بررسی مسائل آن‌هاست.

سردار باقری استان بوشهر را استانی استراتژیک عنوان کرد و افزود: این استان جزو مناطق راهبردی جمهوری اسلامی است.

وی گفت: در این سفر با مسئولان استان و فرماندهان ارتش، سپاه، پدافند، انتظامی، دریابانی در حوزه‌های زمینی، دریایی و هوایی دیدار و از نزدیک مسائل را بررسی و تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *