جام جهانی 2022| با حذف آلمان، برزیل پرافتخارترین تیم جهان ماند

17:39 - 12 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۰۹۴۶
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
تیم ملی برزیل در صورت ناکامی در قهرمانی باز هم با 5 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم ادوار جام جهانی تا 4 سال آینده خواهد ماند.

خبرگزاری میزان - مرحله گروهی جام جهانی 2022 شب گذشته(جمعه) به اتمام رسید و تکلیف 16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.

تیم ملی برزیل که لقب پرافتخارترین تیم جهان را با کسب 5 عنوان قهرمانی در جام جهانی یدک می‌کشد با وجود باخت یک بر صفر در بازی آخر خود مقابل کامرون به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شد و این در حالیست که تیم ملی آلمان که دومین تیم پرافتخار ادوار جام جهانی به شمار می‌رود در شبی دراماتیک برای دوین دوره متوالی خیلی زود از جام کنار رفت تا ژرمن‌ها شانس فتح پنجمین جام جهانی را از دست دهند.

با مشخص شدن چهره 16 تیم نهایی جام جهانی 2022 تیم ملی برزیل در صورت ناکامی در قهرمانی باز هم با 5 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم ادوار جام جهانی تا 4 سال آینده خواهد ماند، چرا که نزدیک‌‌ترین رقیب سلسائو یعنی ژرمن‌ها از جام کنار رفتند و ایتالیا هم با 4 عنوان قهرمانی اصلا موفق به صعود به جام جهانی نشده است.

این در حالیست که تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین با قهرمانی در جام جهانی 2022 می‌توانند برای سومین بار جام زرین جهان را بالای سر ببرند.

انگلیس و اسپانیا هم با یک قهرمانی در اندیشه فتح دومین جام خود هستند و پرتغال هم با کریستیانو رونالدو به دنبال قهرمانی در جام جهانی پس از فتح یورو و لیگ ملت‌های اروپا است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *