نگرانی صهیونیست‎ها از تشکیل کابینه توسط نتانیاهو

15:05 - 12 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۰۷۵۹
نظرسنجی اخیرا انجام شده در اراضی اشغالی نشان می‌دهد که صهیونیست‌های ساکن این اراضی نگران آینده ارتش و خود رژیم صهیونیستی هستند.

خبرگزاری میزان – جدیدترین نظرسنجی انجام شده در اراضی اشغالی نشان می‌دهد که از هر 10 صهیونیست ساکن اراضی اشغالی 6 نفر نگران آینده رژیم صهیونیستی در صورت تشکیل کابینه «بنیامین نتانیاهو» هستند.

به گزارش تایمز آو اسرائیل، نتیجه نظرسنجی اخیرا انجام شده در اراضی اشغالی نشان می‌دهد که همزمان با نزدیک شدن «نتانیاهو» به تشکیل کابینه در پی ائتلاف با گروهی از احزاب راست افراطی، تقریبا از هر 10 صهیونیست ساکن اراضی اشغالی 6 نفر نگران آینده رژیم صهیونیستی هستند.

براساس این نظرسنجی 41 درصد از رای دهندگان به «نتانیاهو» و 82 درصد افرادی که به او رای ندادند، درباره آینده رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کردند.

44 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی نیز گفتند که  نگران آینده ارتش رژیم صهیونیستی هستند.

در حالی که حدود 40 درصد از صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی خواهان پیوستن «بنی گانتز»، وزیر جنگ فعلی رژیم صهیونیستی به کابینه هستند، «گانتز» گفت که به هیچ یک از اظهارات «نتانیاهو» باور ندارد.

«نتانیاهو» و «گانتز» در سال 2020 کابینه ائتلافی چرخشی را تشکیل داده بودند که «نتانیاهو» برای عدم رسیدن او به سمت نخست وزیری ائتلاف را منحل کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *