جشنواره «صد دانه یاقوت» تمدید شد

11:14 - 12 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۴۰۱۵۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
با توجه به استقبال مخاطبان از جشنواره «صد دانه یاقوت» ، این جشنواره تا ۱۳ آذر تمدید شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، رضا دوستعلی دبیر اجرایی جشنواره صد دانه یاقوت از تمدید دو روزه این جشنواره خبر داد و گفت: این اقدام به دنبال استقبال مخاطبان از این جشنواره صورت گرفته است و جشنواره «صد دانه یاقوت» در ۴ فرهنگسرای ولا، اشراق، بهمن و خاوران شنبه و یکشنبه هم میزبان همشهریان است.

وی افزود: این جشنواره در بخش‌های متنوع شامل عرضه انار و مشتقات آن، نمایشگاه سوغات استان ها و صنایع دستی اقوام، نمایشگاه فرش دستباف، برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری به منظور آشنایی شهروندان با میراث فرهنگی، تولیدات هنری و صنایع دستی نقاط مختلف ایران تدارک دیده شده است.

دبیر اجرایی جشنواره «صد دانه یاقوت» ادامه داد: در این جشنواره انار و سایر مشتقات و محصولات آن توسط باغداران به طور مستقیم عرضه می‌شود و همشهریان می‌توانند علاوه بر استفاده از فضای مفرح این جشنواره، خریدهای خود را نیز با قیمت مناسب انجام دهند.

علاقه مندان برای شرکت در یازدهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» می‌توانند تا ۱۳ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۲۱ به فرهنگ‌سراهای ولا، اشراق، خاوران و بهمن مراجعه کنند. همچنین شماره تماس ۱۸۳۷ پاسخگوی سوال مخاطبان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *