رئیس کل دادگستری استان سمنان از دادگستری شهرستان مهدیشهر بازدید کرد

15:59 - 10 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۸۲۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه سلسله بازدید های سر زده از حوزه های قضایی استان ، پنجشنبه 10/آذر/1401 به صورت از پیش تعیین نشده ، ضمن حضور در حوزه قضایی شهرستان مهدیشهر از شعب فعال دادگستری آن شهرستان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان- محمد جعفر عبدالهی در ادامه سلسله بازدید های سر زده از حوزه های قضایی استان ، پنجشنبه 10/آذر/1401 به صورت از پیش تعیین نشده ، ضمن حضور در حوزه قضایی شهرستان مهدیشهر از شعب فعال دادگستری آن شهرستان بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت‌وگوی بدون واسطه با قضات و کارکنان و افزایش ایجاد انگیزه در ارائه خدمات مطلوب‌تر به مراجعان را از اهداف این بازدید اعلام کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: در راستای اجرای ماموریت های سند تحول و تعالی قضایی سال 1401 و به منظور نظارت ویژه بر نحوه خدمت رسانی به مراجعان، به صورت غیر رسمی از حوزه های قضایی سراسر استان بازدید انجام می شود تا حُسن اجرای امور و حفظ کرامت مراجعین مشاهده و بررسی شود.

وی در این بازید به اهتمام بیشتر به رسیدگی و تعیین تکلیف قانونی پرونده‌ها همراه با سرعت و توام با دقت و تلاش برای صدور تصمیم نهایی متقن قبل از ورود به روز‌های منتهی به پایان ماه و حفظ کرامت مراجعین تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان در خاتمه اظهار کرد:موضوع کسب رضایت عمومی در انجام امور قضایی، امری انکارناپذیر است که به لحاظ اهمیت این موضوع به صورت جدی این مسئله در دستگاه قضایی استان مورد توجه واقع و پیگیری می شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در ادامه از پروژه درحال ساخت دادگستری شهرستان سرخه بازدید و از نزدیک آخرین روند تکمیل آن مجتمع قضایی را مشاهده و دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *