رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از ستاد محاکم بازدید کرد

11:21 - 10 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۷۹۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل محاکم تهران در راستای بازدید های مستمر و میدانی خود در پنجاه و یکمین بازدید در سالجاری از ستاد محاکم تهران بازدیدکرد.

خبرگزاری میزان_ یحیی جعفری در راستای بازدید های مستمر و میدانی خود در پنجاه و یکمین بازدید در سالجاری از ستاد محاکم تهران بازدیدکرد.

وی در این برنامه، ضمن تشکر از پرسنل خوشنام و خدوم ستاد محاکم و تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) بیان داشت: ستاد محاکم از واحدهای بسیار فعال دادگاه های تهران است و علیرغم اجرای سياست چابک سازی و تعدیل حدود ۳۰ نفر از پرسنل آن، همکاران حاضر با داشتن روحیه تلاش و مسئولیت پذیری، همه امور را به نحو مناسبی انجام می دهند.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران گفت، در ستاد محاکم ریل گذاری و رویه سازی برای عملیات و عملکرد واحدهای قضایی دادگاه‌ها در تهران صورت می گیرد و با اشراف جامع بر روند امور در مجتمع های قضایی و تشکیل جلسات مختلف از قبیل شورای معاونین دادگاه ها، شورای معاونین ستاد محاکم، شورای مدیران دفاتر کل و کمیته رفع اطاله دادرسی و کارگروه های مختلف علمی، سعی شده است روند خدمت رسانی و انجام رسالت دستگاه قضایی با سهولت و دقت و سرعت صورت پذیرد.

جعفری در پایان این بازدید گفت، لازم است از تلاش و عملکرد معاونین محترم ستاد در امور اجرایی، اجرای احکام مدنی، حقوقی و کیفری و همچنین تلاش مجدانه و آگاهانه مدیر دفتر کل دادگاه‌ها عمومی و انقلاب و سایر مدیران و پرسنل شریف ستاد محاکم کمال قدر دانی را داشته باشم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *