حماس: تشدید جنایات علیه ملت ما برای متوقف کردن مقاومت به نتیجه نمی‌رسد

22:21 - 09 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۷۵۸۵
دسته بندی: بین‌الملل- جهان
جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به شهادت جوان فلسطینی به دست نیروهای اشغالگر در جنوب جنین، اعلام کرد که تشدید جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت ما و تلاش‌های آن به منظور متوقف کردن مقاومت به نتیجه نمی‌رسد.

خبرگزاری میزان_ جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به شهادت «محمد توفیق بدارنه» جوان فلسطینی به دست نیروهای اشغالگر در جنوب جنین، اعلام کرد: شهادت مبارز فلسطین محمد توفیق بدرنه (۲۵ ساله) که بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در شهرک یعبد در جنوب غربی جنین به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر رخ داد را تسلیت می‌گوییم.

حماس در ادامه این بیانیه تاکید کرد: تشدید جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت ما و تلاش‌های آن به منظور متوقف کردن مقاومت به نتیجه نمی‌رسد و اقدامات این رژیم بر صخره استوار و شجاعت مردم قهرمان ما که به عدالت آرمان خود ایمان دارند برخورد خواهد کرد.

در ادامه آمده است: ما به قهرمانان جنین و همه مردم خود در کرانه باختری و بیت‌المقدس درود می‌فرستیم و دستان رزمندگان قهرمان مقاومت را که امروز در «یعبد القسام» با نیروهای اشغالگر مقابله کردند، می‌فشاریم و از آنها می‌خواهیم که راه مقاومت همه جانبه را تا پایان راه آزادی ادامه دهند.

گفتنی است در نتیجه یورش امروز نظامیان رژیم اشغالگر به شهرک «یعبد» استان جنین، دو نفر از فلسطینیان زخمی شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *