569 کارگر با مصوبات ستاد حمایت از سیاست‌های اقتصادی دادگستری خوزستان به کار بازگشتند

11:02 - 08 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۳۳۹۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 569 نفر از کارگران شرکت‌ها و صنایع استان با مصوبات ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به کار بازگشتند.

خبرگزاری میزان- علی دهقانی اظهار کرد: در این مدت 94 جلسه اصلی و فرعی با حضور اعضاء برگزار شد که 37 مصوبه در برداشت و تصمیمات مهمی در خصوص رفع موانع تولید و حمایت از اشتغالزایی اخذ و اجرایی شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 569 نفر از کارگران شرکت‌ها و صنایع استان با مصوبات ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به کار بازگشتند.

وی ادامه داد: ما در هرجایی که خدمت می‌کنیم، در برابر مسئولیتی که داریم موظف به پاسخ‌گویی به جامعه و مردم محل خدمت خود هستیم. باید در جهت گره‌گشایی و تسهیل امور در خدمت به مردم، تلاش و با حفظ حقوق بیت‌المال، جلوی مانع‌تراشی‌های بی‌دلیل در سرمایه‌گذاری‌ها گرفته شود.

رئیس ستاد حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان گفت: سازمان‌های متعددی متولی نظارت بر حسن اجرای کار هستند که یکی از آن ها سازمان بازرسی است و در کنار حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران، اگر بر متولیان امر روشن شود که جرمی در حال اتفاق است و یا ممکن است اتفاق بیفتد، باید با متخلفان برخورد و از ادامه کار پیشگیری شود.

دهقانی بیان کرد: بسیاری از مشکلات در شهرستان‌ها قابل رفع است و چنانچه نهادهای دولتی، همکاری بیشتری در این خصوص داشته باشند، نیازی به مداخله این ستاد نیست و در اجرای امور نیز تسریع می‌شود.

وی تصریح کرد: این جلسات به صورت مستمر ادامه دارد و امیدواریم با رفع موانع اقتصادی، شاهد توسعه استان در زمینه‌های مختلف و حمایت از طرح‌های صنعتی، تولیدی، گردشگری، رفاهی و ... باشیم.

گفتنی است در این جلسه به چهار پرونده مختلف اقتصادی، گردشگری و تجاری رسیدگی و تصمیماتی در خصوص آن‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *